Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yüreğimi dinlendirdim

Yüreğimi dinlendirdim
 

" Tanrının sana verdiği bir ders bu;yüreğinin kapılarını başkaları için aralık tutarsan, elinde kalmış biricik hazineni de alır senden".
Canan Tan

Yüreğimi dinlendirdim... Bu sefer gittiğim yere ilk defa korkarakta olsa yüreğimi götürdüm...Bir başka yüreğin içinde sığıntı gibi kalmasına gönlüm razı olmadı... Hep giderken yüreğim yüreğinin bir köşesinde bekçilik yapıyordu... 

Kalırsam unutmaz diye kendimi kandırıyordum...Eğer sevgi diye bir şey varsa her şeye rağmen galip gelebiliyorsa hayatta ki ben buna inanlardanım... Geldiğimde yüreğimdeki yerini görme şansımı yarattım bu sefer kendime...Yüreklerirmrzin dinlenme zamanıydı... Sevmek bazen şansmış gibi gözüküyorken canımın acıttığını, yüzüme gülerken sevdamın kanattığını bilemeyecek kadar yüreğim ve gözlerim seninle doluymuş... 

Yüreğimi dinlendirirken seni kaybettim mi bilemiyorum.... Bunu da zaman gösterecek... Belki seni kaybettim... Veya kaybedeceğim...Ama yaşamımın sensiz kalan yarısını 

yaşayacağım... 

yaşayacağım... 

 

Kimi öylesine sever kimi ölesiye sever...

 

Anlayacağız zamanla.... 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..