Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '10

 
Kategori
Güncel
 

Yüreğimin gözlerinde volkan konakladı dün gece

Yüreğimin gözlerinde volkan konakladı dün gece
 

Gözlerimin Volkanıydı sesin dün gece


Sonunda bunu da yaptın ya bana aşkolsun Volkan, aşk olsun sana. Anamı ağlattın daha ne yapacaktın kardaşına? Zahır seni dinlerken kardaşı düştü aklına. Onu hatırladı bağırsak kanserinin ölümcül ağırlığında. Tutamadı kendini sen ağıt yakarken Kazım'a. Belki o güzelim saçları toprakta çürüyecek ama. Aşk olsun Volkan aşkolsun sana. Ağlamayı reva gördün ya anama aşkolsun sana. Gözyaşlarını akıttı gardaşına. Aşk olsun Volkana.

Bu gün cumartesi. Çoğu kimse tatilin dinlendiriciliğine kapattı dün gece gözlerini yatağında. Ben ise ertesi gün işe gidecek olmama rağmen ve gribin salya sümük bıraktığı bedenimin yorgunluğuna itirazen uyuyamadım sayende. Yorgun gözlerimin buyruğuna direnen yüreğimse, sesinin iknasına kanarak seni dinledi dün gece. Bir ara Nazım oldun bir ara Kazım. Bazen kemençen ağladı bazen sazın. Ah be Volkan peki ya anam nasıl kıydın? Söylediğin türkü Haydar'ın. Söyle o zaman ne idi benim günahım. Sesin yüreğimde horon tepiyordu Karadeniz esintisinde Akdeniz İklimi'nin serinliğinde. Mest ettin beni. Parasızlık bir yandan, hastalık sağdan soldan, haberler şundan bundan, her şey allahtan ama şarkıların efkarı Volkan'dan. Anam ağladı tamam da benim göz yaşlarımın akış hızı hangi yarışa birinci idi onu anlamadım. İçtenliğin, sesinin özlemi, türkülerin kardeşliği ve gecenin sessizliği girdi gözlerime uykudan önce, uyuyamadım bu yüzden işte. Canın sağolsun be kardaş. Canın var olsun. Şiirlerin örttü üzerimi. Memleketim. Sevgilim. Canlarım benim. Ne içten seslenişlerdi onlar. Ama keşke ağlamasaydı anam. Bu yüzden sana bedduam büyük olacak acımıyacam. Allah seni ömrünün son nefesine kadar şarkı söylemeye mahkum eder inşallah!

 
Toplam blog
: 10
: 471
Kayıt tarihi
: 19.02.10
 
 

1977 Hatay/Serinyol doğumluyum. Okumayı beceremedim. Denedim ama sonuna kadar gidemedim. Lise mezunu..