Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '10

 
Kategori
Psikoloji
 

Yüreğimin ikizi

Yüreğimin İkizi Hangimiz kendimizle dertleşmeyiz? Kimi zaman ruhumuza dönüp sorular sorarız. Yanlışlarımızı kendimizde buluruz. Huzur bulduğumuz yer yine kendimiz. Kendi yüreğimizin ikizi. Bizi kimi zaman çılgınlıklara sürükleyen, kimi zaman okyanuslar gibi derinleştiren ruhumuz. Yalnız kaldığımızda tüm dertlerimizi yakınmadan dinleyen, şikayet etmeyen ruhumuz. İnsanın iç dünyasında farklı kişilikleri vardır. Önemli olan ruhumuzu görebileceğimiz gözler edinebilmemizdir. Yeri gelir vicdanımızla hesaplaşırız, yeri gelir inatlaşırız. Kendi kendimizle konuşabilmesini öğrenmeliyiz. Öncelikle kendimizde olayı çözebilmeliyiz. Olaylar karşısında ön değerlendirmeyi kendi içimiz de yapmalıyız. Ben ruhumu , kendimi çok iyi tanımasını öğrendim. Ruhum çok çılgın, yerine göre de bir o kadar olgun. Onu yöneten de benim. Mantığım, kalbim, ruhum ve vicdanımla bir bütünlüğü yakaladım. Hepsi birbirine bağlı çalışıyor şu an. Üzüntülerimi yenmesini, isteklerimi dizginlemesini ve mutluluğumu haykırarak yaşamasını öğrendim. Çek git diyen gönlüm şimdi kal savaş demesini öğrendi ve öğrenirken de bunu bana öğretti. Bu dünyada bizden daha değerli ne var ki? Bu rüyayı yaşayacağız ve bir gün bitecek. Önemli olan bu rüyada en az zararı almamız ve rüyayı istediğimiz gibi bitirebilmemiz. Elimizden geleni yapmalıyız. Yüreğimiz çılgın mı ? İzin verdiğimiz sürece yaşasın çılgınlığını. İkizimizi dinleyelim. Sürüklesin , alsın götürsün bizi. Çocuk olalım bazen. Yaramazlık yapalım. Yere göğe sığmayalım. Kimi zaman yanlış yapalım. Olsun. Hep doğru yaşayacağız diye bir kural mı var? Önemli olan yanlışlarımızdan da doğrular çıkaralım. Çoşalım, eğlenelim. Üç günlük dünyada. Yeri gelsin ruhumuz yönetsin bedenimiz. İzin verelim. Engellemeyelim. Yeri gelsin elbette mantığımız. Dengeyi sağlayacak olan yine bizleriz. Her şey biziz ve her şey biz de bitiyor.
 
Toplam blog
: 44
: 1598
Kayıt tarihi
: 31.03.10
 
 

İthalat operasyon da çalışmaktayım. İktisat Fakültesinde okudum. Romanımı yazmaya devam ediyorum...