Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğimin yangını

Yüreğimin yangını
 

Ruhumu azad ettim bu gece
Özgür kıldım bedenimi
Sereserpe uzandım
Yine sen geldin düşlerime
Delicesine yağan yağmur
Sesini getirdi uzaklardan
Şimşekler gülüşün oldu
Islanan toprak yüreğim.
Bir çocuk sesi uzaklardan
Umut etmeyi müjdelerken
Bir tren düdüğüyle
hasretini çektim yeniden .
Gecenin en koyu siyahında
Şafak umuduna diktim gözlerimi
Aydınlanmadı dünya
Özlemin dağladı yüreğimi.
Gökyüzüne açtım ellerimi
Dualarım oldun ,
Tanrıdan tek seni istemiştim
Yarınım ol, ümidim ol
Ben ol, biz olalım diye
Rüzgar savurdu çok uzaklara
Özlemek kaderimiz oldu.
Dağların tepelerinden
tüterken sevdamın dumanları
Kar tanesi ol düşüver üzerime
Dinsin yüreğimin yangınları..

Nur Zeynep

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..