Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

13 Şubat '20

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğimin Yarası

Elbette açık kalmış bir yarası var yüreğimin

Ondandır sızısı bu soğuk ayazlarda

Sahipsiz humma kuşu gibi kaldım bir başıma

Bir tarafım gülse de

Diğer yanım üzgün yaralıdır yüreğim

O yüzden her baharda uçuşan baykuşlar öter üzerimden

 

Ey millet nasılda görmezsiniz

El giyinmiş süslenmiş türlü türlü renklerle kendi baharlarını beklerken

Zamanı gelince kendi baharlarıyla bahtiyar mesut olurlar

O vakit benim baharım nerede ben neden bahar sız kalıyorum

Her kese yetecek kadar varken bu evren.

 

Faruk Fahrettin ÖZCANAN

Gorgia Batumi

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..