Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğin kanayacak

Yüreğin kanayacak
 

Sen geçmişi silemezsin, unutamazsın.

Unuttum desende,

Hep kendi kendini sorgulayacaksın.

Yaptıkların aklına geldikçe,

Vicdanın sızlayacak.

Sol yanında,

Derinden bir sızı hissedeceksin.

Her anı,

Bir cam parçası olup, yüreğine batacak.

Son pişmanlığın faydasız olduğu,

O zaman anlaşılacak.

İçin acıyacak, yüreğin kanayacak.

Benim vicdanım, sana göre alabildiğine rahat.

Sensiz daha güzel yaşamın her anı, her demi.

İstemiyorum artık, hiç kimse bundan böyle,

Seninle asla hatırlamasın beni.

Saadettin Güven

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..