Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğin

Yüreğin
 

Gökkuşağı gibidir yüreğin


O kadar güzel ki yüreğin

Yağan karda ki masumiyet gibi,

Bir çocuğun en saf hali sanki,

O kadar içten ve mutluluk verici ki ,

Ben ise kapılıp kaldım..

Yüreğin bana yarınlarıma umut verici,

Ömrüme ömür verici,

Aşkın en saf hali,

Yüreğin yaz yağmur sonrası kokan toprak misali,

İşte öyle huzur verici...

Yağmur sonrası çıkan gökkuşağı gibi cıvıl cıvıl...

Yorgunluğun sonrasında dinlenecek liman misali,

Dinlendirici ve aşk kokan...

Evet evet aşk kokuyor yüreğin,

Yüreğinden yüreğime geliyor,

Aşk dolu...

Yüreğimin aynasıdır benim yüreğim,

Aşkının karşılığıdır tebessümüm,

Senle olduğumda seninleyken,

İşte o yüreğin beni benden alıyor,

Senli limanlara götürüyor,

Kokun ile mest ediyor beni...

Aşk kokan o yüreğin...

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..