Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Yüreğinde hissedersin

Yüreğinde hissedersin
 

Aşk iki kişiliktir. Biri her zaman daha çok sever. Ve biri her zaman daha çok acı çeker. Sana çok değer veriyorum sözleri hikayedir.
 
Seni mutlu edebileceğinden mi korkarsın ? Mutlu olmaktan mı? Yoksa yanında dik durmaya cesaretin mi yok ? Seni herşeyinle kabul eden birinin yanında durmak zordur. Kaçacağın, bahane bulacağın, sığınacağın hatalarının olmadığı zaman karşındakine teslim olursun. Diğer türlüsü kolaydır, basit. Yürümeye korktuğun zaman sığınırsın bahanene. Seni haketmiyorum :) Seni sevmiyorum de, tipim değilsin de, muhabbetini beğenmiyorum de, yanında mutlu değilim de, huyların sevimsiz de, görüşümüz farklı de, sosyo-ekonomik durumumuz çok farklı de, aile yapılarımız farklı de.. Bunlar anlaşılabilecek şeylerdir saygı duyarsın.
 
İnsanlar gariptir. Ne kadar okursan oku ne kadar yazarsan yaz… Bazen insan bile bile mutlu olmayı seçmek yerine yalnızlığı, hüznü, acıyı seçer. Bunu neden seçtiğinin de mantıklı bir açıklaması yoktur. Gitmek kolay, kalmak zordur. Kaçmak kolay, savaşmak zordur. Nefret etmek kolay, sevmek zordur. Kendinden uzaklaştırmak kolay, güvenmek  zordur. Kendine göre hareket etmek kolay, karşındakine göre hareket etmek zordur.
 
Bencil isteklerimizin peşinden gideriz. Öyle istedim öyle yaptım, bugün böyle istedim yada vazgeçtim. Söylemesi ne kadar kolay değil mi ? Senin yüzünden başkaları ne hisseder, yarı yolda bıraktığın insanlar ne haldedir boşveeeer. 3 güne unutur. Daha önce ben mi vardım ? Sen mutlu musun  ? O yeterli. Huzurlu musun ? O yeterli. Dün başkaları vardı yanında bugün başkaları olur yarın yenileri. Sen nasıl istersen çünkü dünya senin etrafında dönüyor. Ya sana göre hareket eder herkes ya değişir. Müthiş bir stratejisi.
 
İnsanlar yaşadıklarıyla yaşattıklarıyla hatırlanırlar. Her tanıştığın insandan bir parça taşırsın yüreğinde. Ve bazılarını yüreğinde hissedersin…
 
Yazar: Uğur Büyük
 
Toplam blog
: 56
: 985
Kayıt tarihi
: 17.11.14
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyoloji Bölümü 4. Sınıf öğrencisiyim. ..