Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğindeki acıları sil de gel

Yüreğindeki acıları sil de gel
 

Aşkım özledim seni,

Gönlüm hep seni arıyor.

Hayalin gözlerimde,

Hasretin burnumda tütüyor.

Silmek için hatıraları,

Artık gücüm yetmiyor.

Yıllara gönlüm yenik düştü, .

Yüreğindeki acıları sil de gel.

Aşkım, yanan kalbim,

Her yerde hep seni arıyor.

Kahpe felek attıkça tokatı,

Hep içim kanıyor.

Silmek için göz yaşlarımı,

Artık gücüm yetmiyor.

Yıllara gönlüm yenik düştü,

Yüreğindeki acıları sil de gel.

Aşkım, benim sana olan sevgim, sonsuz.

Yalnız yanımda varlığın eksik.

Ruhum ondan yoksun.

Sen benim bir nefes, bir hevesimsin.

Ne yazık ki, ömrümün son deminde,

Ruhum, arzularımı yerine getirmekten yoksun.

Yıllara gönlüm yenik düştü.

İçindeki acıları sil de gel.

Aşkım, artık yanımda,

Ne nazın, ne kasavetin var.

Hüznümüzü mutluluğa çevirecek,

Sana bin bir sürprizim var.

Ayrılık yakın olsa da,

Üzülmüyorum ben artık.

Yıllara gönlüm yenik düştü.

Yüreğindeki acıları sil de gel.

Aşkım, artık vuslat zamanı geldi derinden,

Coşkusu içimde bir derin nefesken,

Şimdi kalbimin bitmez hasreti oldu.

Tutkun içimde narı ateşten közken,

Gönlüm senden hoşnut,

Güzel sözler bekler oldu.

Yıllara gönlüm yenik düştü.

İçindeki acıları sil de gel.

16.06.2009
Cahit KARAÇ

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..