Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Yüreğindeki kocaman dünyayı özlüyorum

Yüreğindeki kocaman dünyayı özlüyorum
 

yüreğim kelepçelerle sana bağlıyım


Sensizliğin suskunluğu ile boğuştuğu bir dönemdeyim
Etrafımdakiler yabancı, korkuyorum uzaklaşmak istiyorum
Bir elin bana uzanmasını bekliyorum, yüzleşmek istiyorum.
Sensizlik içimi yakıyor, kuytuda yakalayıp acıtıyor tenimi.
******
Hüzün örtüsü serili topraklarıma, suskun seni bekliyorum
Sensiz küçülüyorum, sendeki kocaman dünyayı özlüyorum
Ağlıyorum, kızıyorum, bir ses bekliyorum suskun duvarlardan
Başıboşluklar kesmiyor beni, hesap sorulmanın zevkini arıyorum.
*****
Irağım başka yüzlere, yüreğim kelepçelerle sana bağlıyım
En son seni anımsayan belleğime asla ihanet edemiyorum
Ben özgürlüğümü, sevdayı senin gözlerinde fark etmişken
Başımı yere eğmiş, onursuzluğu özlediğim bir vakitteyim.
******
Yokluğunla boğuşuyor yiniliyorum sende, sensizliği tercih etmiyorum
Susuzum, kuraklığıma damlalarını bolca dağıtmanı istiyorum.
Senden asla ama asla vazgeçemiyorum. Kapım aralık bekliyorum.
İçim sızlıyor yüreğindeki kocaman dünyayı özlüyorum.
Seni çok seviyorum. Gözlerinde yalnız gözlerim takılı kalsın istiyorum.

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..