Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yüreğinden mektuplar-1 (Evlilik esaret mi?)

Yüreğinden mektuplar-1 (Evlilik esaret mi?)
 

SESİNİ DUYABİLİYOR MUSUN? SORULARI ANCAK YÜREĞİN CEVAPLAYABİLİR...


Sana inanamıyorum... Hayatına bunları yapabildiğine inanamıyorum. İnsanlar bazen korkunç şeyler yapar,ama başkalarına genellikle... Senin gibi zeki, yetenekli romantik, hassas ve iyi yürekli biri nasıl olur da kendine bu kadar gaddarca davranabilir, bir anlam veremiyorum. Halbuki senin ideallerin vardı, hayallerin, enterasan fikirlerin vardı hayata dair... Tüm bunların yok olduğuna beni ikna edemezsin. Yaşamın ve kişiliğin öylesine çelişiyor ki! Evlilik sana ne kadar uzaktı, bilirsin. Zincirleri sevmezdin sen. Yalnız ve güçlü bir insan olmak isterdin. Sadece aşk için evlenmek günün birinde seni yıkacak, maaalesef biliyorum... Kırılgan ve  rafine yüreğin, nasıl kaldırsın bin katlık evlilik zincirini!Sen hala kısa pantolonlu çocuksun. Nasıl olur da bu kısa pantolonlu çocuk, birilerine ''eş'' olabilsin! Kısa pantolonlu küçük, ruhundan yalnızlık okunuyor. Mutsuzsun hem de çok derinden. Boş bakışlarla dünyayı seyre dalarken, haykırıyorsun tüm varlığınla ''Ben düşüyorum!!!'' Boğazından yükselen hırıltılar, her nefes alışında adeta fışkırıyor... Yalnız ve mutsuz insan tablosuna, öylesine yakışıyorsun ki... Resmedilmek için çırpındığın zannedelebilir... Kalbinin özünde bir alev topu var, seni yakmakta. Esaret ancak böyle öldürebilir bir insanı. Önce ruhunun kanatlarını zincirleyiverir, ağırlıktan kırılır sonra kanatları. Kanat yoksa ruh biter, yok olur... Bir yok oluşun eşiğinde, Kısa pantolonlu çocuk! Karanlığa gözünü dikmiş, kime bakıyorsun? Karanlıkta eriyen benliğine mi? Özgürlüğünü yitirmiş kalbine mi? Evin ve işin arasında mekik dokuyup, mutluluk pozları veren sahte kimliğine mi? Yitirmek üzere olduğun geleceğin,sen karanlığa bakarken, arka kapıdan çıkıp gidiveriyor oysa... Ve zaman ne yazık ki, kimseye merhametli davranmıyor. Sana da merhametli olmayacak!  Sen sadece hazırlıklı ol! Düşlerindeki yaşamı ve özgürlüğü, ancak sen avlayabilirsin. Yalnı bunu farkında ol! 

 
Toplam blog
: 14
: 472
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

1983' te Antalya 'da dünyaya gelmişim. Yaklaşık 7 yaşımdan bu yana şarkı sözünden tutun sonunu beğen..