Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Yüreğine kat beni

Yüreğine kat beni
 

RESİM : ALINTI


Bir adet mutluluk kayıp
Bilesin ki ben kovmadım
Mutluluğu ararken, takıldı gözlerime geçmiş
Kafamı çevirip görmezden gelemedim
Baş uzumda duran anıların üstüne bir bardak su içemedim
Gönlümle beraber yıllarımı verdiğim seni ömrümün geri kalanına gömemedim
Ömrümüzün en güzel yılları gitti bu sevda uğruna
Oysa biz senle neler yaşardık, neler sığdırırdık zamana
Hani avuçlarımdan kayıp gitti dediğim mutluluk var ya
senin avuçlarında beni bekliyormuş göremedim.
Kalbimi param parça ettim.
Her parçası sana aitmiş
Günlerce uykularını kaçıran ben, yüreğimin parçalarını bir araya getirip avuçlarındaki mutluluğun üstüne bıraksam tekrar yüreğine katar mısın?
Sana adadığım günler gibi bana adadığın günleri
İnkar etmem yaşanılanları
Tekrar bana canım der misin?
Yokluğunu unutmaya çalışıp, kendime gelmeye çalıştığım her gün biraz daha toprağa yakın olan bedenime canını katıp can verir misin?
Can yoldaşın olmama izin verir misin?

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..