Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Yüreğinin neresindeydim sevgili…

Yüreğinin neresindeydim sevgili…
 

Şimdi 2 adım kadar yakınken bedenin, bir ömür uzak artık yüreğin...

Bunca sene neresinde yaşadım yüreğinin, nereye sığındım ben? Benim olduğunu sandığım yer neresiydi, ne kadar verdin yüreğini bana? Ben sandığım yerde değilsem neresindeydim? söyle sevgili...

Kaç kişiye böldün sen kendini, kaç kişinin yüreğinden oluştu senin yüreğin? Benim sandığım kolların kaç kişiyi sardı ben gibi? Sen kimin oldun sevdiğim İzmir, İstanbul, Antalya, Bodrum... hangi şehir sendin? kaç kadına aynı anda aşkım dedin söyle sevgili…

Sen kim oldun hangi kadının tanıdığı sen doğru... Sen kimde kendin olabildin?

” Hayatının hatası” ben olduysam böldüğün yüreklerde kendini, şimdi  “hayatının anlamı” olduğunu sanan kadın hangi yüzünü tanıyor söyle sevgili... 

 
Toplam blog
: 22
: 423
Kayıt tarihi
: 17.12.11
 
 

Hayatı paylaştıkça mutluluğun çoğaldığına, hüznün azaldığına inanmışımdır. Hüznü dile getirmek ko..