Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yüreklere dokunabilmek

Yüreklere dokunabilmek
 

Hayatımın en güzel günlerinden biri bugün. Neden derseniz; beni anlayan biri var. Varmış daha doğrusu bu sabah öğrendim. Tek derdim yazılarımı mümkün olduğunca güzel yazmak... Hislerimi doğru aktarabilmek. Bir okuyucunun yazdığı mesaj beni o kadar çok sevindirdi ki... Bir yüreğe dokunduğumu hissettim. Sanki karşımdaymış gibi... Düşünüp tekrar karar vermesi ve mesajla bunu benimle paylaşması bana onur verdi.

Sonsuz bir gezegende, yeryüzünde kendimizi düşünürsek, bir toplu iğneden farkımız yok aslında... Hepimizin kapladığı bir yer ve yaptığı işler var yeryüzünde... Dışarıdan bakınca o kadar saçma ve boş şeyler için vakit harcıyoruz ki... Zırhlarımızı kuşanıp, yüreklerimizi en derinlere saklayıp hayatın içine bodoslama dalıyoruz. Sonrası yorgun bedenler, kırgın yürekler, harcanmış, bitmiş bir hayat... Yaşayamadan ellerimizin arasından kayıp gitmiş ve bizler yaşamışız sanmışız...

Ben ise çaresizce o zırhları delmeye çalışıyorum. Her gün hiç bıkmadan yüksekçe bir tepeye çıkıp ''çıkarın zırhlarınızı. Korkmayın. Yüreğiniz çıksın ortaya'' diye bağırıyorum... Dinleyen var mı hiç bilmiyorum. Sanki sözlerim gezegende kaybolup gidiyor gibi geliyor ve umutsuzluğa düşüyorum. Böyle zamanlarda yazmak, konuşmak dahi istemiyorum.

Sözlerim birine ulaşmış demek ki... Almış yüreğini yüreğimin yanına koymuş. Zırhını çıkarıp bir kenara fırlatmış. Şimdi doğanın koynunda yaşamaya gidiyor. Beni duyuyorsan, yüreğim sana emanet dostum. Göreceğin bin bir güzelliğe, iyiliğe şahit olsun, gönül gözleri gülsün... Arınsın, yeniden doğsun... Tepedeki evi gezsin, dalgaların, kuşların sesini dinlesin.Evin en güzel köşesinde sakla; sakla ki kötülük hiç ulaşamasın. Bir gün geldiğimde emanetimi sağlam alayım...

Serseri ruhum, derviş ruhum bir gün mutlaka benden önce uğrayacak yanınıza... Hayallerin sonsuz, yüreğin dertsiz olsun. Sevgiyle kal. Teşekkürler.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..