Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '18

 
Kategori
Şiir
 

Yürekten Vuruyorsun

Ne oldu neden birden, düşüverdin aklıma,
Beni benden aldın da, döndürdün bir şaşkına.
Görseydin şu halimi, şaşırırdın kuşkuna,
Kirpiklerin ok olmuş, yürekten vuruyorsun!

Ömrümüz geldi çeçti, ne sevdik ne Seviştik,
Bir umutsuz aşk için, yandık yandık tutuştuk.
Ne göz göze gelip de, iki kelam konuştuk,
Unuttum dediğim an, karşımda duruyorsun!

Karşılıklı seversek, sevgi hiç ziyan olmaz,
Sözüm yemindir benim, bende hiç yalan olmaz.
Senden sonra bu kalbi, sevdaya salan olmaz,
Şimdi geçip karşıma, doğrumu? soruyorsun!

Beni çaresiz koydun, aklım kaldı niçin de,
Hükümsüz oldu aşkım, gönlüm sevda göçünde,
Dünyanın güzelliği, yalnız senin içinde,
İnandım dediğim an, sırtımdan vuruyorsun!

                               Birdal Can TÜFEKÇİ
                               24.2.2016

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..