Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Yürekten yüreğe yol vardır

Yürekten yüreğe yol vardır
 

Yolun açık olsun....


Öncelikle Belediye Başkanımız Dr . Hasan AKGÜN'e sevdiğimiz sanatçıları ağırlama imkanı sunduğu için teşekkür ve sevgilerimi gönderiyorum .

Harika insan Volkan KONAK dün akşam Büyükçekmece halkına sahnesiyle yüreğiyle çok güzel bir gece yaşattı .

Sanat yönünü bütün insanlar biliyor . Ama kulisteki Volkan KONAK merhametiyle , naif yüreğiyle örnek bir insan . Nazik davranışını ulaşabildiğim herkesle paylaşmayı istedim . İnsana insan değeri vermeyi geciktirmeyen , ertelemeyen , değerlendirmesinde eşitlik ilkesini yaşam felsefesi olarak sahnelerde her zaman dile getiren bir sanatçımız . Dün gece yarısı , sabahı beklemeden kendisini çok seven bir hayranına bizzat geçmiş olsun telefonu açıp ona verdiği moral için teşekkürlerimi ve dualarımı gönderiyorum . İnanıyorumki ağrılarından kısa bir sürede olsa sevdiği sanatçının sesini duyunca uzaklaşan bir can vardı telefonun diğer ucunda.

Nasrettin Hoca nın güzel bir anekdotunu paylaşmak istiyorum .

Damdan düşen hocanın etrafına toplanan komşular hekim çağırın diye bağırışırken , hoca düştüğü yerden doğrulup bana hekim değil damdan düşen birini getirin demiş .

Sevgili Volkan KONAK mücadelemizde sesinizle ilginizle ve zamanınızla verdiğiniz katkıdan dolayı yürekten teşekkürler .

Dualarını ve ilgilerini esirgemeyen bütün sevdiklerimize yürekten teşekkürler.Allahın nazarı hep üzerinizde olsun ......

 
Toplam blog
: 36
: 515
Kayıt tarihi
: 06.11.08
 
 

Dünyaya misafir geldim. Özel bir şirkette muhasebe bölümünde çalışıyorum. Kitap okumayı, yazmayı ve ..