Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '10

 
Kategori
Yurtdışı Tatil
 

Yurt dışına gittim nasıldı?

Yurt dışına gittim nasıldı?
 

kötüydü


/Yurt dışına gittim.

/Nereye gittim?

/Güney Fransa'ya ve İtalya'ya gittim.

/İtalya da Roma’ya gittik. Vatikanı gördük. Büyük bir meydan orası. Sevdim orayı ama ...

/Aması ne?

/Hamburger yedim . İĞRENÇTİ.

/İlk gün işkence gibiydi. Saat, sabahın 6.00’sında Romadaydık. Uçak ta saat gece 4.00’ de kalktı. O yorgunlukla gezdiriyorlardı bizi =(( ( yurt dışına turla gittik) /Aşk çeşmesine gittik. Gördüm oraya. Başımı kolumun üstüne koydum. Uykumu almaya çalıştım.

/Napoli’ye gittik. Napoli de zenginler de var fakirler de var. Napolinin kalesi var.

/Florensa da nehir var. Avro nehri. Florensa ticaret bakımından iyi bir yer. Kuyumcular, dükkanlar var.

/Fransa'ya geçelim. Monaco çok şirin bir yer. Mona ‘’yalnız’’ demekmiş. Monaco ‘’yalnız ev’’ anlamına geliyormuş. Evleri şirin. Prens Alberti ziyaret ettik. Monte carlo’ya gittik.

/Nice gittik. Gitmez olaydık. Bir yağmuur bir yağmur. Ordan çıktım hasta oldum. Venedik bana zehir oldu.

/Turun ilk ve son günleri kötüydü. Onun için de tövbe bir daha yurt dışına gitmem. Kafamda böyle kaldı.

/Otobüste yer kavgası vardı. Bir yeri gezdikten sonra senin yerini kapıyorlardu. Başka yerlere sürünüyorsun.

/Genevo vardı. Cristoph Kolombun memleketi. Güya burayı Hz Meryem yapmış.

/Pizza yemekten, Hamburger yemekten gına geldi. İnsanları kazıklıyorlar. Yemek dengeniz bozuluyor. Mc Donald kokusu duymak istemiyom. Yerler görmek güzel ama hasta hasta çekilmiyor.

/Hasta olmasam da bana göre değil dışarısı.

/Memleketimizin kıymetini bilelim.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..