Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '10

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yurtdışı dil eğitimi

Yurtdışı dil eğitimi
 

Bu yazımda biraz da sizlere Yurtdışı'nda Yabancı Dil Eğitimi bilgileri vermek istiyorum. 

Malum artık CV'lerimizde Dil Bilgisi şartı çok yüksek. 

Dil eğitimi için alternatif ülkeler ve bölgeler şöyle: İngiltere, Kanada, Amerika, Avustralya, Malta ve Yeni Zelanda. 

Londra yeni yasadan sonra maksimum 6 aylık eğitim izni vermekte. Ülke öğrencilere çalışma iznide veriyor ancak kriz nedeni ile iş bulmak biraz zor. Kanada, Amerika ve Malta öğrencilere çalışma izni vermiyor. Bu ülkeler arasında Malta fiyat olarak ve uçak ücreti bazında uygun. Kanada ise yaşam standartı ve eğitim kalitesi olarak üst seviyede. 

Avustralya ise öğrencilere haftada 20 saat çalışma izni veriyor ve fiyatlar Amerika'ya göre daha uygun. Bu ülkede eğitim kalitesi yine yüksek. 

İşte ülkelere göre ortalama 6 aylık İngilizce eğitim ücretleri ortalama olarak şöyle: 

Kanada’da dil eğitimi 24 Hafta 4500 CAD Avustralya’da dil eğitimi 25 hafta 5925 AUD Amerika’da dil eğitimi 24 hafta 4050 USD Malta’da dil okulu eğitimi 24 hafta 1800 € Londra’da dil eğitimi 24 hafta 2400 GBP 


 

 
Toplam blog
: 175
: 1323
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Serkan Hacıömeroğlu 1 Kasım'da  Trabzon'da doğdum. Yüksek öğrenimi 2000 yılında tamamladım. Çeşit..