Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '06

 
Kategori
Yurtdışı Eğitim
 

Yurtdışında eğitim / SAT sınav tarihleri

Yurtdışında eğitim / SAT sınav tarihleri
 

Yurtdışında özellikle Amerika’da okumak isteyen öğrencilerin alması gerekli olan sınavlardan biri SAT ( Scholastic Aptitude Test) dir. Peki her öğrencinin bu sınavı alması şart mı? diye sorarsanız cevabım HAYIR olacaktır. Çünkü Sat sınavı her bölüm için istenmez. Genellikle işletme ve mühendislik dallarında eğitim veren okullar tarafından alınması şart koşulur.

Şanslısınız çünkü bu sınavı birkaç kez deneyebilirsiniz. Elbette ki tarihleri kaçırmazsanız!

Önümüzdeki SAT sınavı tarihleri ve kayıt son tarihleri şöyle:

* Amerika’dan yapılan başvurular için son tarih posta tarihidir. Türkiye veya diğer ülkelerden yapılan başvurular için son tarih başvurunun merkeze ulaştığı alındı tarihidir.

Şu an Amerika’ da bir üniversiteye başvuru yapan veya başvuru yapmaya hazırlanan öğrencilerimizin “SAT I’den Hangi Skoru almalıyım?” ve de “ SAT II sınavında hangi konuları seçmeliyim?” şeklinde sorular yönelttiklerini duyabiliyorum. Bu konularda da bilgi yazmaya ve sizlere destek olmaya devam edeceğim.

Aman dikkat şu an en iyi ihtimalle 2 Aralık’ta yapılacak olan SAT sınavına kayıt olabilirsiniz. Bunun için de son kayıt tarihi 7 Kasım 2006.

Kısacası SAT sınavına girmek istiyorsanız bence hemen kayıt olun.

Kayıt için: www.sat.org

Şimdiden başarılar ve bol skorlar

 
Toplam blog
: 189
: 6400
Kayıt tarihi
: 11.10.06
 
 

Endüstri Mühendisi olan Işıl Tabağ, Avrupa Okullar Birliği görevinden sonra 1998 yılından bu yana..