Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

17 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yürümek karda zordur...

Yürümek karda zordur...
 

" Yürümek karda zordur. Gelirsen bak aşk budur. Dön sen köşeden şöyle. Şarkı söylerim bende... Heryerde kar var. Kalbim senin bu gece..."

***

Erkenden, gun kararmadan, anamin sularini gotureyim istedim.

Anam kapiyi acti:

- Bu karda kista zahmet etmissin oglum!... Suyum vardi...

Kar siddetini artirdi.

Donuste benim evin yokusunu cikamam diye acele ettim.

- Yarin gorusunuz anne...

***

Dun hava buranin derecesi ile - 19' a kadar dustu. (*) Ruzgari hesaplarsan, -25'lere varan bicak gibi bir soguk.

Bugun hava dune gore yumusamis! Eksi bir. Dayanamadim.

Iceri girmeden hanimdan bir su istedim. Ben yuruyorum, dedim.

Arkamdan bir ses. Baktim balkondan Bulut bagiriyor:

- Baba bekle!... Benle Umut da geliyoruz...

***

Tami tamamina iki mil (3.2 km) yuruduk.

Babami, Kutahya'yi, sonra Alanya'daki evimizi, Yusuflari, Yusuflarin yayladaki evlerini konustuk...

Ne kadar da konusacak seyimiz varmis?

***

Bu arada sarkimi mirildandim kendi kendime:

Yürümek karda zordur.
Gelirsen bak aşk budur.
Dön sen köşeden şöyle.
Şarkı söylerim bende...

Heryerde kar var.
Kalbim senin bu gece...


***

Fotograf: Eve donusumuzde Yagmur cekmis...

(*)

-19 F= - 28 C

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..