Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '19

 
Kategori
Haber
 

Yürürken Haber Dinlemek

Yürürken Haber Dinlemek. Bu gün cebime telefonu koydum açtım Erkam Radyoyu haberleri dinleyerek işe geldim. Bazıları kulaklıkta takıyormuş ama ben etraftaki sesleri dinlemek için kulaklık takmam radyodan haberler ve köşe yazıları dinlemek güzel. Köşe yazısı ve haber okuyan radyoları seviyorum Erkam radyo Karabük Seza FM Antalya Tulu Radyo Akra FM ve diğerleri Milli ve Yerli Eğitim ve Kültür Politikaları olan yayın kuruluşları benim için çok önemli bu ülkenin değerlerini ve inançlarını dışlayan ve aşağılayan kişileri sevmiyorum. Evet, farklı olabiliriz bu zenginliktir ama insanları aşağılayan küçümseyen kişileri sevemiyorum haberleri dinlemek o yüzden güzel aşağı yukarı tüm Gazeteleri ve Haberleri dinlemeye çalışırım kim kiminle kim kimin değirmenine su taşıyor olabildiğince okumaya anlamaya çalışıyorum bu Ülkeye sevdam var ve gönül borcumuz var inşallah bizlerde faydalı işlerle iz bırakırız.Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..