Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '08

 
Kategori
Haftasonu
 

Yürürsem..Görüyorum..

Yürürsem..Görüyorum..
 

Dökülen kömür artıklarının içinden, elleriyle çıkarıyorlardı gıdım gıdım kömür parçacıklarını.

Erkek iki büklüm, kadın iki büklüm. Yaşları .., yaşlı. Bu o kadar çok belliydi ki hallerinden; ufak kaya parçalarını zor kaldırıyorlardı.


Manzarada görülen, Karadeniz’in koyu mavi güzelliği yine üzerindeydi...

Kıyılarında dalgaların gelgitleriyle ortaya çıkan, kömür tanelerini topluyordu bir diğerleri de..

Biz, yani bizler de yukardan seyrediyorduk onları. Görmemezliğin boş vermişliğiyle.

İnce belli bardakta tüten çaylarımızı içiyorduk, sıcacık bir simit eşliğinde.

Ayaklarımıza dolaşan kediler bile rızıklarını kolayca bulurken, onlar kömür karasının içinde, kömüre bulanarak, kışın ısınacak ateşlerini arıyorlardı.

Düşündüm..Ne yapabilirdim ?

Hiçbir şey !

Sadece farkında olmanın hüznüyle daha fazla oturamadım bu yerde.

Güzel manzaraya ters düşen, bu görüntü karşısında olmaktan duyduğum rahatsızlıkla, kalkıp gitmek istedim sadece..

Dedim ki, ’’bazılarının kaderi böyle’’

En kolay cevap buydu, böyle durumlarda verilen..

Birileri ağlarken, birileri nasılsa gülüyordu...


Yinede biliyorum ki, ’’ gördüğüm bu ve buna benzer kareler, beni biraz daha büyütüyor ‘’.

YÜRÜRSEM.. GÖRÜYORUM..güzelliği de..çirkinliği de...

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..