Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Yusuf ağabeye (Hidir Acar)

Yusuf ağabeye (Hidir Acar)
 

Güle güle iki gözüm


Güle güle iki gözüm

Bugün 3 mart 2009

Dogum günüm benim

Böyle yapmamaliydin iki gözüm.

Intihar mavisi gözlerin kapanmamaliydi böyle bir günde.

Yalniz birakmamaliydin bu kahpe dünyada,

Söz vermistin bize iki gözüm

Mersin'e gelecek, babiko yiyecektin bizimle.

Güzel anlar yaratacak,

Ve

Ölesiye eglenecektik herseye inat.

Ama sen hem kendine ihanet ettin, hem de bize be kocum.

Durmadin sözünde kisaca,

Inadina terk ettin bizi.

Yani yarin bakisli bizi ve sevgili ülkemizi.

Ne yagmur, boran, karda sürgünler üzdü beni bu kadar,

Ne de Yapilan iskenceler.

Herseye ragmen gözlerin,

Umutla kapansin diyorum iki gözüm.

Cünkü seni ben, Munzur dagi kadar yüce,

Suyu kadar temiz bir duyguyla seviyorum.

Simdi bende seninle gelecege merhaba,

Ve bugüne güle güle diyorum iki gözüm.

Bedenen ayrilsanda aramizdan,

Sonsuza dek yasiyacaksin iki gözüm.

Yarin bakisli cocuklarin yüreginde,

Ve sevgili ülkemin bagrinda.

(Hidir Acar)

Hocam yine duygu yüklü bir siir, yüregine saglik.

Üzgünüz ama, bizde bu yürek bu bilinc varken, Yusuf hayaloglu gibi sairlerimiz tükenmeyecektir.

Yani Yusuflar gider Hidir acarlar, Cafer Demirtaslar gelir.

O nedenlede umutsuz degilim bizler yine Yusuf'larin , Ahmetl'erin eserlerini dinleyecek , okuyacagiz. Nesli tükenmeyecek ve ülkemizin bu nitelikli siir ustadlari elelebet var olacaktir.

Saygiyla aniyorum.

Deniz kabugu

7 Mart 2009

 
Toplam blog
: 10
: 609
Kayıt tarihi
: 26.10.08
 
 

Ben 1964 dogumluyum. Lise mezunu, bir cocuk annesiyim. Elimden geldigince gündemi takip etmeye calis..