Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '09

 
Kategori
Güncel
 

Yusuf Hayaloğlu' nun veda havası

Yusuf Hayaloğlu' nun veda havası
 

Bir Veda Havası...


Bence yan yana gelmesi ayrı düşmelerinden daha az mümkün iki insan; Ahmet Kaya ve Yusuf Hayaloğlu. Bir şair güzel dizeler yazabilir ama ona hayat veren asıl notalara döküldükten sonraki evredir. İşte bu ikiliden biri güzel dizeler yazdı öteki o güzel dizeleri aynı güzellikte notalara döktü. Ortaya çıkan sonuçu biliyorsunuz binlerce insanın dilinden düşmeyen, yürekleri hala ilk günkü gibi titreten ezgiler. Ayrılmaz bir ikiliden yaşayanıda geçenlerde öbürünün yanına gitti ansızın. Biz delifişek bir ozanı yitirdik ama onlar eminim bir araya geldikleri için çok mutlu olmuşlardır. Sizleri sevgili Yusuf Hayaloğlu' nun bir şiiri ile başbaşa bırakıyorum.

Bir Veda Havası .

Vakit tamam, seni terk ediyorum.
Bütün alışkanlıklardan öteye...
Yorumsuz bir hayatı seçiyorum.
Doymadım inan, kanmadım sevgine.
Korkulu geceleri sayar gibi,
Birden bire bir yıldız kayar gibi,
Ellerim kurtulacak ellerinden
Bir kuru dal ağaçtan kopar gibi.
Aşk sa bitti, gül se hiç dermedik
Bul kendini kuytularda hadi dal
Sen bir suydun, sen bir ilaçtın.
Hoşçakal iki gözüm hoşçakal.

Vakit tamam seni terk ediyorum
Bu incecik bir veda havasıdır
Parmak uçlarına değen sıcaklık
İncinen bir hayatın yarasıdır
Kalacak tüm izlerin hayatımda
Gözümden bir damla yaş aktığında
Bir yer bulabilsem seni hatırlatmayan
Kan tarlası gelincik şafağında
Ölümse korktum savaşsa hep kaçtım
Vur kendini korkularda hadi al
Seninle bir bütün olabilirdik
Hoşçakal iki gözüm hoşçakal .

Yusuf Hayaloğlu

Gençlik yıllarımızın iki dev ismine tanrıdan rahmet sevenlerine baş sağlığı diliyorum. Ruhları şad olsun.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..