Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Yutkunamıyorum

Yutkunamıyorum
 

Gece
Sıradan bir gece

Yağmur özlemini gideriyor toprakla

Ya ben

Yalnızım

Yorgunum

Uykusuzum

Yumsam gözlerimi

Biliyorum

Yine aynı rüyayı göreceğim

Çöller

Serap

İkilem

Düşlem

Hoş gözlerim açık ama

Gördügüm yine aynı rüya

Aynı yüz

Aynı göz

Söyleyemediğim

Fısıldayamadığım

Haykıramadığım

İçimdekileri bir türlü

Anlatamadığım

Çekiliyor içimden sanki

Canımmmm

Ölüm huzur

Ölüm yağmur

Ölüm kurtuluş

Ölüm sensizlik

Düğüm düğüm

Gece gırtlağımda

yUTKUnamıyorum

Bu gece seni düşünüyorum

Seni sadece seni

Sensizliğimi

Yudum yudum

Tadına vara vara

Doyasıya içiyorum


Utku Aksu ( Zamandaki yolculuğumdan)

 
Toplam blog
: 50
: 901
Kayıt tarihi
: 06.10.08
 
 

    ..