Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '15

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Yuvacık görülmeye değer huzur alanı

Yuvacık görülmeye değer huzur alanı
 

alıntıdır


Bayramda bir yerlere kaçmak vardı kafamızda hep. Ama ikimizde nasıl bir yer olacağına karar vermemiştik. İçimden geçen; dinleneceğim, görsel güzellikleri ön planda olan, sabah uyandığımda yalnızca kuş sesi duyabileceğim bir ortamdı.

Ve bu konuyu eşimle paylaştığımda “bana bırak” demişti. İyi ki de bırakmışım! Muhteşem bir bayram tatili yaşadım. Vakit bulamadığım için okuyamadığım kitabı yarıladım, uyudum, yürüdüm, dinlendim, keşfettim.

Sessizliği dinledim bazen, bazen ise kumru kuşlarının ötüşmelerini…

Kocaeli mevkii de Yuvacık Barajı’nın tam karşısındaydı kaldığımız otel. Gerçekten bir doğa harikası burası. Tatil köyü diye adlandırılan, bungalov evlerin bulunduğu çok şirin bir yerdeydik.

Sabah camı açtığınız andan itibaren içeri dolan çim kokusu ve kuş cıvıltısı huzur veriyor. Havuza girmek isteyenler gün içinde havuzu da tercih edebiliyor ancak gezilip görülmeye değer öyle yerler var ki…

Biz saklı vadi ye gittiğimizde ikinci kez büyülendik. Çağlayan şelalenin dibindeki masalarda oturup, bu görsel şölene kahvenizle eşlik edebilirsiniz.

Daha çok Alabalık Tesisleri mevcut. Kiremitte alabalık, mantar vs.

Yeme içme konusunda sıkıntı çekmek mümkün değil. Merkezde baya yer bulmanız mümkün.

Otelin karşısında yuvacık barajı tüm ihtişamıyla göz kırpıyor.

Otelde alkol olmaması ayrıca güzel. Genelde hep aileler geliyor.

Biz çok memnun kaldık. Yakın tatil isteyenler için biçilmiş kaftan.

Mutlaka öneririm.

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..