Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Yuvasına kaçan Kuşlar

Yuvasına kaçan Kuşlar
 

yerleri ıslatan yaş ne içindi?


Uzun zamandır güzel değil havalar

Lakin mutsuz değilim

Eskiden yere düşerdi morallerim

Bulut arkasında kalan güneş gibi olurdu

Hüzünlenirdim..

Buğulu bir camın arkasında görürdüm

Yağmur altında yürüyen aşıkları

Yuvasına kaçan kuşları

Islanan insanları

Üstündekini yavrusuna veren anneleri

Duramadım buğulu cam arkasında

Ve bir damla süzüldü

Saclardan indi yüze

Girdi dudaklarımın arasından

Islandı çoraplarım

umurumda değildi hiçbirşey.

Bir adam dikkat cekiyordu kalabalık arasından

Koşmuyordu, kaçmıyordu yağmurdan

Aksine kaçanlara gülüyordu

Derken başını göğe kaldırdı

Acı doluydu bu surat

Baktı yağmurun yere düşmesine

Derken ; Bir damla yaş düştü yere

Aslında bu yaş gelene kadar

Islanmamıştı bu şehir

Bu adam kimdi

Yerleri ıslatan yaş ne içindi?

Derken izledim onu saatlerce

Ve bir resim çıkardı cebinden

Kokladı resmi, çekti içine

Bilmiyor muydu resimler kokmaz?

Ve o zaman anladım

Aşk, bir resimi koklamaktı

Aşk, bir damla yaşla bütün şehri sele boğmaktı..

 

Yuvasına Kaçan Kuşlar - Saltuk Buğra Oral 

 
Toplam blog
: 5
: 237
Kayıt tarihi
: 14.11.13
 
 

Bir kitap değiştirdi hayatımı. Ve bir kadını çok seviyordum. Benden onun için bir günlük yazmamı ..