Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '12

 
Kategori
Deneme
 

Yüz, yüzü bilirsen

Yüz, yüzü bilirsen
 

 - Doktor görüşlerini iletiyor sana…

- Selamlarını  desene sen şuna.                     

 - Öfff, sıcakmış buralar. Orası 18 dereceydi gelirken.

- Eee, kuzeyde kalıyorsunuz biraz, arada o kadarcık fark olacak. İzin ver alayım valizini. Çıkarken hava durumuna bakmış mıydın?

- Bakmıştım ama, yanıldım yine de.

- Spor giyinmişsin, sıcakta rahat eder insan.

- Biliyor musun, seminerleri olmasaydı Beejing’e uçacaktık.

- Öyle mi..! Üzüldüm. Çin’deydi galiba orası. Olimpiyatlara mı gidecektiniz yoksa?

- Evet, ama o bir yolunu buldu. Atları önden gidecek kendisi arkadan.

- Hımmm, demek bunun için buradasın. Hemen dönüyor muyuz ? Yoksa bahsettiğin yerlere mi bakacağız?

 - Biraz dinlenelim, tatil bu kez uzunca.

- Hayret, ona sitem ediyor gibisin, sahi, ne kadar kalacaktın?

- İki hafta kadar.

- Umarım işleri yoluna koymana yeter, iyi haber bu.

- Razı olup yüzde on yedi prosent önerdiler telefonda. 

- Döviz bazında değildir herhalde!

- Hayır, hayır, TL cinsinden.

- Bu bile çok sayılır. Eskiden havuz uygulamaları vardı. O şartlarda mı verecekler?

- Bilemiyorum, ama rakam fena değil.

- Büyük bir risk. Nasıl göze alacaksınız TL’de kalmayı?

- İstikrar olduğunu söylüyor danışmanlar!

-  Piyasaların bastırdığı değerler, ama nereye savrulacağımız belli olmaz. İyi düşünmek gerek.

- Kira ödemelerini yine aksattı bizimkiler. Teminat almamız iyi oldu.

- Keşke esnek davranabilseniz...

- Böyle düşünme. Sözleşme yaparken ne diyordu bu adam?

- Evet ama, yabancınız değil ki .

- Konuya duygusal bakamayız biz.

- Yine de aklım almıyor, siz bileceksiniz sonuçta.

- Boşver, aldırma. Tatilin nasıl geçiyor sen onu söyle. 

- Bildiğin gibi işte.

- Nobel ödüllü yazarın kitabını alıversin dedi Doktor!

- Peki, alırım.

- Çok övüyorlar da onu. Sahi sen okudun mu?

- Hayır, okumadım. Başka kitaplar önerseydim?

- Ama bu ödül almış bir kere. Başka hangisi olabilir ki ?

- Neyse, değiştirelim konuyu. Üşüdüm de biraz.

 

 

 

 
Toplam blog
: 177
: 1268
Kayıt tarihi
: 09.03.07
 
 

1965 Almanya doğumluyum. Atatürk üniversitesi İlahiyat fakültesi mezunu olup, öğretmen olarak çalışm..