Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '16

 
Kategori
Öykü
 

Yüz de yüz pamuklu

Yüz de yüz pamuklu
 

Kurmaca;

Annem pazara giderken babama “Pamukluları makineye atarsın,” dedi. Üzerine alınmayacağını anladım. Sağda solda eline gelenleri öylesine tıkıştırdı. Sallana sallana mutfağa gidip birasını aldı. Koltuğa yayılıp kafaya dikti. Sonrası, sızdı işte. Annem gelmeden etrafa bakındım. Hızla mutfağa, salona, odama, girdim çıktım. Geride kalanları toparladım. Annem baştaki düğmeye basar yanındakini iki kere çevirirdi. Aynısını yaptım. Odamda oyuncaklarımı yaydım. Keyifle oynarken geldi. Babamı bir güzel fırçaladı. “Aferin kızım sen mi doldurdun?” diye sorunca gururla başımı salladım. Kapağı açıp sepete çamaşırları koyarken yapış yapış ellerine baka kaldı. Gözlerindeki kızıllık aklımdan hiç çıkmaz. 

 
Toplam blog
: 16
: 62
Kayıt tarihi
: 09.05.15
 
 

1978 yılı Sakarya doğumlu, evli ve bir çocuk babasıyım. Yüksekokul dâhil eğitim hayatımı Sakarya'..