Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '10

 
Kategori
Magazin
 

Yüz kızartan eleştiriler

Yüz kızartan eleştiriler
 

'İÇ ÇAMAŞIRLI POZLAR VERİP, ADIMI ANMA'

Ünlü oyuncu, verdiği röportaj yüzünden Serenay Sarıkaya'yı topa tuttu...
Miss Turkey yarışmasında ikinci seçildikten sonra verdiği seksi pozlarla 'Adanalı' dizisindeki rol arkadaşı Oktay Kaynarca'yı sinirlendiren Serenay Sarıkaya, 'Tempo' dergisine verdiği röportaj yüzünden Kaynarca tarafından yine topa tutuldu.

Sarıkaya, "Oktay Bey, bir dergide yayınlanan iç çamaşırlı fotoğraflarıma kızdı" diye konuşunca Kaynarca ise genç oyuncuya çok daha sert bir tepki verdi.

"İç çamaşırlı pozlar verip adımı anma" diyen Kaynarca, "Evet, çok kızıyorum. Zavallı ve bir şey olamamış insanların başvurduğu yolları seçip, vücudunu teşhir eden pozlar vermesi ve pozların altında adımın geçmesinden dolayı hicap duyuyorum.

Beni şaşırtan 'Hadi gel röportaj yapalım' dendiğinde, don sütyen fotoğrafçı karşısına geçmeyi ailesinin nasıl uygun gördüğü...

İç çamaşırı gösteren, amacı iyi bir kariyet yerine seksi olmak olan bu kızla benim artık işim olmaz. (Kaynak:Milliyet)

Komik... 'Rol arkadaşı' sıfatında bir erkeğin bir kadının namus bekçiliğine soyunması komik ve saçma.

'Bu kızla benim artık işim olmaz' demiş. Güzel bir film teklifi gelecek ama filmde cici kızımız da var. Ne diyecek Sayın Kaynarca?

'Yok ben onla oynamam, o kız soyunuyo!' mu diyecek?

:))))))))))) İlginç tabii...

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..