Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Yüz yüze gelmek..

Yüz yüze gelmek..
 

Bu güne kadar hep yazılarımızla birbirimizin gönlüne, aklına, ruhuna hitap etmiştik. Hep yazılarımız ve orada anlattıklarımız karşılaşmıştı birbiriyle, hep onlar yüzyüze geldi Milliyet Blog'da bugüne kadar.. O kadar içtendi ki yazılanlar, bu yüzdendi içimizin en derin yerine isabet etmesi cümlelerin..

Ve aslında hep bu yüzden merak ettik yazılarıyla kalbimizi, aklımızı, mantığımızı 12'den vuranların kimler olduğunu..

Sonunda keskin nişancıların da birarada olma vakti gelmişti .. Çünkü yazılar öyle çekmişti ki birbirini, yazanlar da onların peşinden gitmeliydi mutlaka..

Öyle de oldu.. Cıvıl cıvıl mahallenin çocukları toplandı mahallenin meydanına.. Yüzler kimi zaman yabancı olsa da ruhlar tanıdıktı aslında.. Ve gerçekten çocuklar gibiydik, ellerimiz hep havada! Nasıl beraber yazıyorsak, yine beraberce söyledik o neşeli şarkıları da..

Yüzler gülümsüyor ve bugüne kadar yazılanlar söz oluyordu.. Artık birbirimizi seslerinden de biliyorduk :)

Hiç sonu gelmesin, bu birliktelik hiç bitmesin istedim ve diledim.. Ya bir gün bu mahallenin çocukları olamazsak, ya bir daha mahallenin meydanında toplanamazsak? Cıvıltıların yerini bir gün sessizlik alırsa.. Sokaklar boş kalırsa.. :(

Belki de bu kaygıyla tüm geceyi herşeyiyle içime sindirmeye, hafızama kazımaya çalıştım. "Her güzel şeyin bir sonu vardır" derler ya.. Bu güzelliğin sonu yepyeni ve en az bu kadar güzel bir başlangıç olur umarım hepimiz için. Çünkü başka bir son yakıştıramıyorum..

Hiç bitsin istemedim.. Ben gerçekten bu geceye doyamadım! Ne kadar önemsendiğimizi görmek harikaydı.. Tam hayal ettiğim gibiydi.. yani Milliyet'e yakıştı bu orgnizasyon.. Milliyet ailesi içinde olduğumuzu hissettirdikleri için bütün editörlerimize en içten teşekkürleimi sunuyorum. Eminim onların bizlere göstermiş oldukları sıcaklıkla, olumlu yaklaşımlarla herşey bundan sonra çok daha iyi olacak..

Evet keşke yazarlarımızı da yanımızda görebilseydik ama olmadı.. Editörlerimiz zaten onların eksikliğini mümkün olduğunca hissettirmedi.

Bir de Milliyet Blog öyle güzel bir buluşma noktası ki.. Türkiye'nin her yerinden, her sektörden (hatta yurt dışından bile) kişilerin bir araya gelebildiği bir yer olabildiği gibi, şehirleri ve yöreleri bireysel anlamda da fethediyor bence. Belki milliyet gazetesinin bile yapamadığı kadar çok iyi başarıyor küçük bir kente ulaşmayı ve oraların sesi olmayı..

Bu yüzden biraz da, Kütahya'dan buluşma gecesine katılan biri olarak bir kat daha mutluyum..

Ve yine diyorum ki, Milliyet blog değerini bilene..

Ne Mutlu Milliyet Blog Yazarıyım Diyene!

Editörlerim ve arkadaşlarım! Hepinizi çok seviyorum..

 
Toplam blog
: 10
: 2100
Kayıt tarihi
: 27.06.06
 
 

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Tarih Bölümü'nde Dr. Öğrt. Üyesiyim . Dünyanın en güzel üniversit..