Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Yüzbaşı Andrey ve Maia 2

Yüzbaşı Andrey ve Maia 2
 

VAROLUŞ İÇİN MİYDİ BUNCA YOK EDİŞ ?


Maia

aşkım mis kokulu manolyam,
gönlümün onuru,
elimin kirini silen, beni hala insan olduğuma inandıran
meleğim.

benim;
sevgilin,
aşığın,
kölen,
askerin,
yüzbaşı andrey...

O kar kdar beyaz saf tenini
görmeyeli onca zaman olduki
unuturum diye korkuyorum her an.
burda heryer ya siyah yada kan

ah benim begonyam,
nede güzel kokardı saçların,
duştan çıktığında,
hep merak etmiştim neydi saçını öyle güzel kokutan...

üzülme ağlama bak yaşıyorum hala,
yine gözmün önünde yitip giden hayatlar
ne için bu savaş çözemedim hala
ama işim bu begonyam...

ellerinle tek tek yedirdiğin üzümler kadar lezzetli,
başka hiçbir şey yemedim bu hayatta
yatağımızda sana sarıldığımdaki kadar,
başka hiç bir yerde ısınamadım

korkuyorum maia,
emrimde onlarca asker,
savunmam gereken cepheler
ve senin hasretin
bana milyonlarca düşmana bedel...

ah maia benim ceylan gözlü sevgilim,
onca mermi sesi bomba sesi çığlık sesi arasında
kulağımda inceden inceye uzayan
seninle sabahlara kadar dans ettiğimiz o şarkı

sahi neydi o?
dur kızma unutmadım hala
yann tiersen'in büyüleyici besteleriydi
bizi saatlerce bulutlarda dolaştıran

benim adım yüzbaşı andrey
biricik maia'm
ve öyle kaldığı sürece döneceğim sana
"söz"

şimdi gitmem gerek,
şafak söktü sökecek,
düşman geldi gelecek...

benim biricik aşkım mis kokulu begonyam...

YÜZBAŞI ANDREY

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..