Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Yüzbaşı Andrey ve Maia 3

Yüzbaşı Andrey ve Maia 3
 

VAROLUŞ İÇİN MİYDİ BUNCA YOK EDİŞ ?


Maia

onurlu aşkım,
o soğuk gecelerimin güneşi,
hayaller ülkemin prensesi...

bu çığlıklarda sarıldığım silahım,
mermim,
süngüm,
üniformam...

hergün kazdırdığım siperler,
bir çok askere mezar,
bu savaş bir çok cana bedel..

öylesine şaşırdım ki bu gün
herşeyin ortasında bir kelebek
sanki dermiş gibi
"güzel günler gelecek"

yoruldum maia,
her gün ölecekmiyim diye düşünmekten.
emirler verip bir çok insanı öldürmekten
yoruldum maia ben
sensizlikten

ahh benim bahar çiçekleri gibi mis kokulu,
pamuk gibi yumuşak tenli
sevilim
bekle ne olur söz veriyorum geleceğim...

YÜZBAŞI ANDREY

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..