Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '11

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Yüzde yüz Malt!

Yüzde yüz Malt!
 

Bir kere adına” içki”, içene de “sarhoş” derseniz bu meret içilir arkadaşlar!

Bu bir!

Şarkılarda türkülerde adı sıkça geçerse gene içilir!

Bu iki!

Daha kötüsü; cennetteki şarap ırmaklarından bahsederse İmam efendi, kim içmez?

“Alışalım şimdiden Hocam!” Demezler mi!

İlkesel olarak içki içilmesine karşı olmadığımı belirtmek isterim!

Önceki gün içki bayiinden öğrendiğim kadarıyla, viskinin bir dublesinin dahi insan vücudundaki en ince damarları açtığı konusunda bilim adamları arasında mutabakat varmış!

Fakat gene de içki konusundaki önyargılarımı muhafaza ediyorum! (biraz muhafazakârım!) Bunu bayie de küçük bir espriyle hissettireyim istedim!

Tabelasında “% 100 Malt” yazısını görünce “Hemşerim tabelayı yanlış yazmışlar, %100 Halt olacaktı sanırım!” Dedim!

“Şirket taktı Abi!” Dedi! (pek hissetmedi!)

Kafama takılan bir konu da bayiden her çıkanın elinde siyah bir plastik poşet olması! Leblebi çekirdek aldım siyah bir poşete koydu!

“Başka renkten bir poşet yok mu kardeşim? Millet hakkımda yanlış düşünecek şimdi!”

Sakallarım da var! Haci, sakalından utan bari dese biri ne diyeceğim?

Çalıştığım bir firmada akşam hazırlanırdım ki eve geleceğim, patron durdururdu beni!

“Ne işin var evde Ahmet? Gönderelim bekçiyi, alsın bir yetmişlik; meze de var nasılsa buzdolabında! Eve gidip de ne yapacaksın?”

Yaşlı bir Hacı amcamızdı bekçi! Çağırırdım, gelirdi!

“Amca ya, sen bize bir yetmişlik alsana bayiden!”

Amcamız yüzünü buruştururdu!

“Ahmet göndermeyin beni Allah’ını severseniz! Gidiyorum bayie, adam ters ters bakıyor suratıma. Hacıya bak iki akşamda bir demleniyor diye!”

“Patrona alıyorum desene!”

“Akşam sekizden sonra patronun ne işi olur fabrikada demez mi?”

Çok günahını aldık Hacı amcanın!

Hocanın partisinin il başkanına ev yapıyoruz bir serhat şehrimizde! Akşam oldu otele geldik, duşumuzu aldık, çıktık yemeğimizi yedik. Patron dayanamadı.

“Gel Ahmet bir iki bir şeyler atalım şu otelde!” (kaldığımız otelde içki yok!)

“Abi bu adamlar görmesin bizi içki içerken!”

“Nereden görecekler? Sokaktan bile geçmezler bunlar!”

“Doğru diyorsun Abi!” Dedim!

Durum böyleyken böyle!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..