Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Yüzlerce ömür bitti, kader dediler

Yüzlerce ömür bitti, kader dediler
 

YIRTIK ÇORAPLARI GÖRMÜYORUM,KİRLİ ÇİZMELERİ DE,BİRİLERİNİN KAYBETTİĞİ İNSANLIĞI GÖRÜYORUM


İçimizi yaktınız yeter artık. Hangisine üzüleyim bilemedim ki? Yırtık çoraplarınızla 40tl için ölüme gittiğinize mi, yoksa yapılanlar ve söylenenlere mi bilemedim gözyaşı siyahım. Maden ocağında çalışanların kaderidir dedi büyüğümüz;  tamam kabul edelim, kadere inanırım ama bu kader atlatmaca olmasın. Birilerinin ihmali yok mu? 140 dolardan 24 dolara indirilen maliyet ve bundan ekmek yiyen şirket sahibi acaba nelerden kıstı da maliyeti bu kadar düşürdü. Söyleyemem sana kömür karam insanlığımdan utanırım, ar duyarım  vicdanım sızlar. Sayın büyüğünüz; sizin kaybınızla yakınınızın yüreği dağlanırken,  protesto edildi diye müşviri tarafından tekmelerle karşıladı.  Hangi insanlığa sığar içi yanan biri, içindekileri yürek acısıyla başbakana söyledi diye tekme atmak mı gerekir. Bu ne biçim yönetim kardeşim madem acılarını paylaşmak için oraya gidiyorsun herşeyi göze alacaksın. Bırak içlerini döksünler işitmek istemediklerini söylüyorlar diye mi tekme ile savunmaya geçiyorsunuz? Orası yangın yeri sayın başbakan düğün evi değil, yürekleri yanıyor içleri kan ağlıyor sizin müsteşarınızın yaptığı ayıp değil de nedir? Sayın bakanınızın duruşu neydi öyle? O yaralı insanları tepeden bakacaksa hiç zahmet buyurup oraya kadar gitmeseydi. Bu kadar mı insanlıktan uzaklaştınız. Biri der Kemal 15 değil,19 yaşındaydı. Biri der Kemal diye biri yok. 19 yaşında olması maden ocağında ölmesi için yeterli bir sebep mi? Kemal yoksa Ahmet var Mehmet var onlar bir avuç kömür için ölmediler mi?  Kömür karası kardeşlerim, çizmelerim kirli sedye kirlenmesin diye çıkarayım mı diye soruyor,içim kıyıldı. Sahi bu büyük tayfası insanlığını nerede çıkarıp unuttu, merak ediyorum. Nemrut gibi kasılacaktın gelmeseydin Taner bey oraya insanlar ağlarken elini eteğinimi öpmelerini bekledin, bir sarılsaysın acılarını paylaşsaydın. Yazık çok yazık bakan olmuşsun ama insanlığını unutmuşsun. Şu söz çok doğru attan düşenin halini eşekten düşen anlar. Siz hiç attan  veya eşekten düşmedinizki anlayasınız. İktidarı eleştirmiyorum, insanlığınızı eleştiriyorum. Ya  işte böyle kömür karam; keşke görseydiniz duysaydınız,çünkü ben  anlatmaya utanıyorum. Mekanın cennet olsun, arkanda bıraktığın ailenin de Allah yar ve yardımcısı olsun.

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 0 kez görüntülenmiştir

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..