Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yüzleşme

Yüzleşme
 

Merhaba,

Ruhum dur durak bilmeyen sonsuz çırpınışlarda, anlık bekleyişlerde nefes almak, soluklanmak, tekrar savrulmak, rüzgarın götürebildiği, sürükleyip savurdugu yere kadar...

Merhaba ruhum, sana merhaba, hergün yüzleştiğim aynadaki benle, bazen ne kadar barışık ne kadar şen şakrakım. O zamanlarda sanki dünya benim etrafımda dönüyor, tüm iyilikler, güzellikler, bana sunulmuş armağan gibi. Rengarenk ruhumun, gün içinde olaylara verdiği tepkiler farklı farklı. Hiçbirzaman tek düze olmadı ki zaten. Şaşırıyorum monotonlukla konuşan, yüz mimiklerinde değişkenlik olmayanlara, olayları her daim soğukkanlılıkla karşılayanlara. yani tepkisizliğe. Bilemiyorum, duygularını uçlarda yaşayan biriyim ben. Kimi zaman göklerdeki yıldızlara dokunacak kadar yükseklerde, kimi zamanda uçurumun en dibindeki yerlerdeyim. Küllerimden tekrar doğmayı becerebilen, hiçbir zaman yenilgiyi kabul etmeyen. Seviyorum seni şımarıklıklarını, çocuksulugunu, öğreticiliğini, anaçlığını, renkliliğini seviyorum ruhum.

Düşünüyorum, denizle gökyüzünün birleştiği ufku; bir gemi silüeti olmadan, kıp kırmızı batmak üzere olan güneş eşlik etmiyorsa ona yada akşam ay ışığı ve mehtap yoksa, kanat çırpan kuşlar, kelebekler, renk renk hercai menekşelerden, yaban çiçeklerinden yoksunsa tabiat... Neye yarar soluk almak yavan yavan. Herşeyi seviyorum yaşama dair, yaşam biz varsak var.

 
Toplam blog
: 9
: 814
Kayıt tarihi
: 29.07.06
 
 

Merhaba,Başlamak için ilk kelimeleri bulmak bazen ne kadar zordur. Hani yüzmeğe çalışan bir çocuğun ..