Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '13

 
Kategori
Tiyatro
 

Yüzleşme

Yüzleşme
 

Yüzleşme'de yüzleşemedim benle.


Yüzleşmeye, yüzleşmek için hoş geldiniz.!

Yüzleşemedim.

Ya ben müsait değildim, ya ortam, ya oyuncular, ya metin ya da....Sıradan, bildik, derinliksiz bir yüzleşmeydi. Böyle olunca yüzleşme de yüzleşme olmuyor. Olmadı.

Bir saat kendimde sıkıldım. Güya yüzleşecektim.

Bir kadın. Bir adam. Bir mekan. Bir müzik. Bir deli. Eeeee!...Bir kadın konuştu. Bir adam konuştu. Araya müzik girdi. Bir deli girdi. Trenler!...Kadın gitmeye hazırlanıyordu. Adam kalacaktı.

Kadın gitti. Adam kaldı.

Kadının umudu kalmamıştı. Adam ise hayal kurmaya devam ediyordu. Ne adamın hayali bende kaldı, ne de kadının gidişi gidişti bende.

Tutmadı.

Kendimi inatla salonda tuttum. Oyun sonrası Kadıköy' den....Sahnede kaldı her şey, maalesef bize geçmedi.

Yüzleşme'de bir iki güldüğümle kaldım, gerisi...

1. Not: Yüzleşme, deyince öyle bir yüzleşme hayal ettim ki....Hayal ettiğimle kaldım.

2. Not:

Yüzleşme;

yıllar sözlerde boğuldu,

üzülür gibi

zırvaladık

leşlerde,

eeee

şaşmamak gerek,

mesele,

eylenme, eylenmeden geç kendine.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..