Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '10

 
Kategori
Mizah
 

Yüzonsekiz sekseen

Yüzonsekiz sekseen
 

netten alıntı..


Zırrrr!! zırrrrrrr!! zırrrrrrrr!.................

- Sayın abonemiz, aradığınız numaradaki insan büyük ihtimal numaranızı görüp:- Üff!! yine mi sen? Yokum anam evde, git başkasıyla çekiştir komşularını yettin yahu! diye düşünüp açmıyor telefonu. Boşverin o densizi, bizimle çekiştirin gitsin. Tanımasak da, bizim de söyleyecek üç- beş lakırdımız olma mı, olur valla. Yüzonsekiz sekseeen!!

- Amanın bu da ney böyle?

- Bu yüzonsekizseksen hanımefendi, gördüğünüz gibi karşınızdaki medeniyetsiz bir insan, ısrarla bu dördüncü arayışınız, fekat sizi hiç kaale almayan bir kaba insan. Boşverin onu, buyrun bize anlatın sorununuzu.

- Anam ne sorunu? Ben Fitnat hanımı ş'eyttiydim, öğlenden sonra Riyhan hanımın mevlüdüne çığıracaktım. Sen kimsin gız?

- Pardon ben isminizi rica etsem?

- Solmaz, Solmaz Tavlusunlu.

- Çok memnun olduk Solmaz hanım, yani arama nedeniniz dedikodu değil, öyle mi?

- Canım şimcik arayıncı birez gonuşurkenez laf dönüp dolanıp şuruya- buruya geliyor haliynen.

- Hımm!! Sizi gidi siziiiiii:)) Nereye geliyor bakalım laf haliynen?

- Yavrım, hökümat mı bu gonuşan, ney bu? Nası yani, yassah mı bu çişit cüvaplar, annamadım ben!

- Hayır efendim, ne diye yasak olsun? Biz abonelerimiz birini arayıp da görüşemeyince çok içerliyoruz, abonemiz niçün görüşemiyor diye içleniyoruz.Sağolsun, patronlarımız çok hassas ruhlu insanlardır, sizden hassas olmasınlar yani. Bu konuya bir çözüm bulunsun, abonelerimiz çok ayyva, çok mes'ud olsunlar diye ş'eettiler. Biz de böyle bir çözüm ürettik işte. Dakikası 70 kuruştan açtık hortumu, pardon hizmeti. Anlatın, her türlü sorununuzu anlatın bize. Geçsin günler haftalar aylar mevsimler yıllar/ zaman sanki biir rüzgaar ve bir su gibi aksın/ sen gözlerimde bir renk/ kulaklarımda bir ses ve içimde bir nefees.. Ay çok severim bu şarkıyı Solmaz teyze, çok anısı vardır bu şarkının bende..

- Yavrım, senin aklın tam deel gibime geldi benim. Niy şarkısı bu gız?

- Bakın Solmaz teyzem, pamuk kalpli güzel teyzem. Şurda kaldı 4 dakika, dereden tepeden bu 4 dakikayı da geçirirsek, benim bu projedeki performansımı "B" ye çıkaracaklar, dolayısıyle telehom kariyerimde bir dönem kapanacak, belki de ayın santral memuru ben olacağım. Değmez mi hadi söyleyin bana, değmez mi?

- Aman yavrım sus ağlama! Değmez mi hiç? Ney isdiyon sen şimcik benden? Orayı ağnıyamadım?

- Diyorum ki, konuşun benimle. Konuşma açlığım var benim, kimse benle konuşmuyor ya! Hemen açıyorsunuz telefonu, şuranın numarası kaç? Bu mudur yani?

- Hıı, bu değelise hankısıdır gızım? Sen bil bakıyım, bak yavrım dembil dümbül cüvaplar viriyon insana, dadın gaçmış gayrı senin. Galk git o elini yüzünü bir gözel yıka, bir gul euzü felak neyim oku. Durumunu bek bulanık gördüm ben senin..

- Ne gibi yani? Hemen ordan görmeden etmeden nası anladın kadın? Evde kalmışlığım tee ordan da yansıdı yani öyle mi?Hıck! ühü, ühüü!!

- Sus gız ağlayıp da yüreğimi galdırma yavrım, ne ağlıyon hörül hörül?

- Ağlarım ben! Herkes kırıyor beni, şurda iki dakka dert yandık, yok durumun kırık bilmem ne?

- Niye evde galdın madem? Açsana gözünü fikirsiz! Hemi de bu cıvıklığınla kimseler almaz seni bak benden söylemesi!

- Yok mu sağında solunda bekar bişiy?

- Olsa n'olacak? Sende bu gafa varken kim alır seni? Ota çöpe ağlıyon, olur mu böyle canıım? Hadi gızım işim var benim, bir tilifun gıvırdım şuruya bak ağşam oldu, hadi gapat gayrı.

- Ah Solmaz teyzeciğim, size nasıl teşekkür etsem yetmez inanın. Tam 9 dakika, hadi şimdi de konuşsun bakalım o şef bozuntusu Nilay karısı.

- Gonuşsun anam, kim gonuşursa gonuşsun ben gonuşmam gayrı. Bu tilifunlar da bi taaf olmuş, Ftinat hanımı da sonra ararım.Ağşam Hacı gelsin de bir soruyum bakıyım, bu ne şekil işimiş? Hadi iyi günner guzuum!

- Size de iyi günler teyzeciğim, başka bilinmeyen numaralarda buluşabilmek dileğiyle esen kalın!

- Hımm! Gız bilinmedik numaralar dedi, bilinmedik bir tilifun hizmeti dimek ki bu. Maşallah memleketimiz aldı yörüdü vallaha, dur bakalım daha ne icatlar çıkadacaklar?..

Bir ay sonra

Hacı - Gız Solmaaaz, gel buruya Allah canını alasıca minafık gadın!! Bu fatura ney gız? Şehir içi konuşma: 67 TL, nerde lan şu tilifun? Milletinen şonu şunu çekişdireceen diye benim cibim yanıyor, getir gıracaam o telifunu!! Şirkete gelmiyor bu gader fatura, yazıklar ossun ne diyim sana!!...

 
Toplam blog
: 95
: 736
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Emekli öğretmenim, 52 yıllık hayatımdan amatör mizah, bağlama, sürrealist resimler, yitikler, sev..