Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yüzüğümü geri istiyorum!

Yüzüğümü geri istiyorum!
 

Kız kısmı çağırır da oğlan durabilir mi? Uçtu gitti, yanında da biz. ''Abla'' kontenjanından oradaydım ben de. Oğlumuz sevdiğiyle barıştı, yüzüğünü taktı. Kısmetse düğünümüz var yakında.

Delikanlı pırlanta gibi bir kardeşimiz. Seviyor kızı, evlenmek istiyor. Aileler de tanıştı, iş tamamına erecek derken amanın! Ayrıldılar.

Oğlan perişan, kız perişan.

Kızımız birdenbire evlilik kararının ciddiyetinden ürküyor. Ciddi bir konu çünkü. Flört etmeye benzemiyor bir yuva kurmanın heyecanı. Genç bir kızın gayet doğal halleri aslında bu haller.

Onlar üzgün, biz üzgün. Oğlan perişan kız perişan.

Bizimki geceyi nasıl geçirmiş haberi yok. Yemeden içmeden gözüne uyku girmeden şaşkın şaşkın dolanıyor ortalıkta. Ne yapacağını bilemez, elini kolunu koyacak bir yer bulamaz hallerde.

Dün akşam üzeri Beşiktaş'ta oturuyoruz sahildeki çay bahçesinde. Bir telefon. Kızımız ''gel'' demiş, ''yüzüğümü istiyorum'' demiş. Bir anda değişti halleri, aman aman. Aman ki ne aman. Beşiktaş'tan Beykoz'a nasıl gittik bilmiyorum. Diğer arkadaşım geçti direksiyona, bizimki elinden gelse arabayı kanatlandıracak.

Öteki arkadaşım Nihal, ayrı bir yazımın konusu. Allah herkese onun gibi dost, arkadaş nasip etsin diyeceğim. Bizim delikanlıyla dertleşiyor, herşeyinde yanında olmaya çalışıyor, dün akşam da biraz kafasını dağıtayım, morali düzelsin istemiş.

Beykoz'a giderken çiçeğimizi de aldık, dönüşte de düğün pastası niyetine çikolatalı keklerimizi yedik.

Çok güzeldi ama. Aşk harika. Sevenlerin sarmaş dolaş halleri bambaşka. Nasıl sarmaşıyorlar nasıl koklaşıyorlar görülecek şeydi.

Bu tür küçük ayrılıklar aslında ayırmıyor daha bir kuvvetli bağlıyor sevdalıları. Aşktan daha kıymetli birşey yok dünyada.

Kızımız bebek gibi, dünya güzeli, ilk kez gördüm çok beğendim ne yalan söyleyeyim. Oğlumuz olgun, aklıbaşında, efendi, pırlanta gibi bir delikanlı. Çok iyi bir eş, çok iyi bir aile babası olacak. Birbirlerine de o kadar yakışıyorlar ki o kadar olur.

Yüzüğümüzü taktık döndük, usulünce söz, nişan, düğün olacak. Bendeniz de nikah şahitlerinden biriyim kısmetse. İlla da olacağım diye pek bir mızmızlandım ama.

Allah herkese böyle güzel bir olayın için de bulunmayı nasip etsin.

Oğlaaannn bizimmmm kız biziiimmmm....

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..