Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yüzük parmağı ve evlilik

Yüzük parmağı ve evlilik
 

ölene dek beraber


Bir yazı okudum. Yüzük parmağı hakkında. Sonra düşündüm acaba gerçekten böylemidir diye? Ve denedim. Ben yapamadım. Evlilikler gerçekten böyle midir? Ayrılamaz mısın, kopamaz mısın gerçekten? Olay şu;

Ellerinizi orta parmaklarınız içe bakacak şekilde ve diğer parmaklarınız birbirinin üstüne gelecek şekilde olacak. Baş parmaklarınız anne babanızı, işaret parmaklarınız kardeşlerinizi, serçe parmaklar çocuklarınızı temsil ediyor. Yüzük parmakları ise eşinizi. Diğerlerini ayırdığınız halde yüzük parmağınızı ayıramıyorsunuz.

Belki de sadece bir kuramdır ama sanırım gerçeklik payı yüksek. Bir düşünün tüm aile fertleri tek tek yanınızdan ayrılırken sonunda eşiniz ve siz kalıyorsunuz. Hastalıkta sağlıkta, iyi günde kötü günde, daima seninle...

Gerçek olan bu işte. Eşini sonuna dek yalnız bırakmamak...

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..