Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Yüzük

Yüzük
 

Nisan mayıs ayları gevşer gönül yayları derler. Toplum olarak yine bi gevşemeye, rahatlamaya, aşık olma moduna girmeye başladık yavaştan.
   Efenim aşk güzel şey, severiz saygımız elbette ki sonsuz. Lakin gel gör ki her gördüğüne aşık olan lügatlarımızda yerini hercai olarak almış bu insanları anlayabilmenin imkanı yok. Gönül ister ki o kafaya bizde erişebilelim, çiçekler-böcekler uçuşsun, hayat bayram olsun. Yok anam mantık denilen illet her zerreme işlemiş bir kere, hababam frenliyor.
   Şimdi bakıyorum etrafıma hatunun teki takmış parmağına yüzüğünü diyor ki aşkoşumlan çok mutluyum. E mübarek olsun, allah mesut bahtiyar etsin, bi yastıkta inşallah diye dualarımı sıralarken ben, ha bismillah, daha duam bitmeden bir bakıyorum hatun kişimiz ayrılmış,yeni bir kişiylen tanışmış, onu çok seviyormuş, o doğru insanmış ve evet doğru tahmin evleneceklermiş- yüzük takmışlar!
   Hayır naptınız öbür yüzüğün parasını gömdünüz mü yeni yüzüğe mübarekler ? Bu ne hız ?
     Şimdilerde gençlerimiz öyle hızlılar ki gümüşçülerden aldıkları 50tl'lik yüzüklerle bir başlıyorlar ciddi ilişkilerine,akılları sıra ilişkilerini meşrulaştırıyorlar hani..
   Soruyorsun mesela kaç yaşındasın diye 14 yaşında ! Bak bak ciddi düşünüyorlarmış bide ! Ah be güzelim yasal olarak bile kimse seni ciddiye almıyor halbuki, reşit olma yaşı 18. Bu neyin kafası? Nasıl ciddisiniz hem ? Anlatsana biraz ? Matematik dersinde hiç gülmeden mi oturuyorsunuz mesela ? Beden dersine girerken ciddi mi giriyorsunuz ? Aferin kız!
 15 yaşındayım 6 senedir ciddi ilişkim var tripleri var mesela bide. Breh breh breh. 9 yaşında neyin ciddiyetinden bahsediyosun allasen ? Beşikte mi söz verdiniz birbirinize ? Lolipop verip mi kandırdınız birbirinizi ? Ne dedin mesela ? Sen ne güzel saklambaç oynuyosun gel ozaman sevgili olalım mı ?
Ben mesela top koşturuyodum o yaştayken. Taso vardı bizim zamanımızda onları oynuyodum. Heyy hadi ama 9 yaşındaydım !
Ama şimdi bu güzel kardeşim tutmuş diyor ki ben çok mutluyum, güzel bir ilişkim var. Şimdi bununla var, ertesi günün onunla, sonra öbürüyle,o,bu,şu. Oldu mu sana onunbununçoçuğu. Ben sevme demiyorum ki; hobi olarak yine sev! Ama bu kadar da basitleştirmeyin herşeyi..
   Ortaokulda milyoncudan yüzük,lisede osuruktan teyyare tarihli yüzük,üniversite aptal saptal bi yüzük...
Eee sonra? Her gelenle taktın bi yüzük. Naptın onları ? Koleksiyoncu musun be ?
      Yapmayın nolur ! Her şey yeri ve zamanında güzeldir.
Aşk, sevgi, tutku...
İnsansın elbet seviceksin sevilceksin. Sevmenin yaş sınırı olmaz. Ama büyümek için asla acele etme. Zamanı geldiğinde zaten tüm bunlar yaşanır. Zamana bırakmak diye bir şey var hani, bildin mi ? Bi dene bence.
Ciddiye alınmak içinde böyle saçma sapan triplere girmeyin, komik duruma düşüyosunuz.
    Yapmayın gençler. Olduğunuz yaşın keyfini çıkarın...

 
Toplam blog
: 27
: 250
Kayıt tarihi
: 29.09.16
 
 

Dünyada yaşamaktan yoruldum, marstan atama bekliyorum.. Söyleyebileceklerim bu kadar. Tesekkürler..