Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Yüzümde Asılı Kaldı Gülümsemen

Yüzümde Asılı Kaldı Gülümsemen
 

yüzümde asılı kaldı gülümsemen

acıyı attım zulasına

-içimde dereler

taşıyor, özlem çağıyorum

çoğalıyorum -

akrep yelkovana asılmış

ağır, kağnı tembelliğine tutsak

yüzümde asılı kaldı gülümsemen

acımı attım zulasına

saatler güne

günler aya

ay yıla

yıllar yılı sürerken düne sürgün

ben oturup su kıyısına

oturup su kıyısında

acıdan türkü yaktım

şiir sıktım

köz külünde demlendim

demlendim

tirebolu çayı tadında bugusu baldan acı masal yüreğim

hüznümde saklı kaldı gülümsemen

acıyı sakladım zulasına

türkü yaktım

şiir sıktım

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..