Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Yüzün hüznün olurdu

Yüzün hüznün olurdu
 

Kartopu oynardı çocuklar, sen izlerdin

Oynamak isterdin, ama hakkın yoktu buna….

Kartopu oynamaktan daha önemli işlerin vardı!

Sahi kim çalmıştı senin çocukluğunu?

.....

Elindeki sararmış kartpostala bakardın

Ren geyikleri, çocuklara hediye getiren Noel Baba,

Anne babalarıyla sıcacık evlerinde yaşayan çocuklar,

Sahi kim getirmişti o kartpostalı sana?

.....

Soğuktan buğulanmış camlara yazardın bazen

Kimse okuyamazdı yazdıklarını, benden başka

Mektup yazardın hiç tanımadığın annene, babana

Özlemleri içini o kadar üşütürdü ki, kara kış bile bu kadar üşütmezdi

Sahi çok mu özlerdin onları ?

.....

Dışarıya çıkardın bazen, okula giden çocuklara bakardın

Hayal bile kuramazdın, çünkü yapacak daha önemli işlerin vardı !

Sahi kim çalmıştı hayallerini senin?

.....

Buğulanmış camlara yüzünü yapıştırırdın,

Görürdüm seni çok uzaklardan

Yüzün hüznün olurdu, benim canım yanardı.

Ağlardım yaşayamadığın çocukluğun, gençliğin ve kadınlığın için…

Sahi kim çalmıştı senin hayatını?

.....

(Biricik anneannem için yazdım, seni çok seviyorum nur içinde yat.....)

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..