Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Yüzünüze söylüyorum

Yüzünüze söylüyorum
 

 

Birileri sürekli bir şeyleri eleştirdi durdu, birileri de o birilerine sürekli tepki gösterdi. Ben bunu Hülya Avşar Gülben Ergen kavgalarına benzettim. Tabii ki hepsinden haberdardım ama taraf olmak ya da karşı olmak aklımın ucundan bile geçmedi. Kardeş olacak dozda birbirimizi sevmek zorunda olmasak bile Yunus Emre'nin ‘Yaradılanı severim, Yarandan ‘dan ötürü’ felsefesini benimsemiş biri olarak kimseyle gereksiz polemiğe girmemeye özen gösterdim.

 

Yıllardır buradayım ve çok insan tanıdım. Her biri ayrı renk... Bir tanesi hariç burada sonradan pişman olacağım bir yorumda hiç bulunmadım. Her söylediğimin altına imzamı attım ve atarım.

 

O bir tanesi de bana hiç yakışmayacak şekilde birine yaptığım gereksiz çıkıştı. Sayın Yazarlardan biri sürekli bir şeylerden şikayet ediyor sürekli mızıklıyordu. Yazım tarzı değildi beni kızdıran. Sürekli şikayet edip insanın yaşam enerjisini tüketmesiydi. İşte tam o esnada üzerime fazife olmayan şeyi yapıp gereksiz tepki göstermiştim. O konu için hala üzgünüm. Böyle davranmak bana yakışmadı, şık olmadı. Bu nahoş durum için kendimden ve bahse konu olan Sayın Yazarımdan özür diliyorum…

 

Da, mevzu o değil…

 

Asıl mevzu ikiyüzlü davranış sergileyenlerde. Benim kitabımda gri yoktur. Ya siyah ya beyaz. Başka renk tanımam. Normal yaşamımda ve hatta burada bilen bilir…

 

Yanlışı gördüğümde sustuğum son an bu an olsun diyorum.

 

Bundan böyle tık uğruna, yorum uğruna veya gündem yaratmaya çalışmak uğruna şahsımı satışa getirmeye çalışan olursa çok pis kalbini kırarım, üzerim, ağlatırım. Sonra kimse sümüğünü çekerek gelmesin.

 

Bu güne kadar kimsenin yazısına beğenmediğim halde beğendim diye yazmadım. Beğendim dediklerimi de mutlak beğendim. Beğenmedim diye de yazmadım. Belki içerik gereği farklı düşünce yapısına sahip olmuşumdur. Varsa eleştirim bu yöndedir.

 

Griyi çıkarın hayatınızdan. Net olun istikrarlı olun. Akşam başka sabah başka konuşmayın. Beğenmiyorsanız da ya susun ya da açık yüreklilikle ‘beğenmedim’ deyin. Ortalıkta 1001 suratla dolaşmayın.

 

Artık herkesin yüzü ortada… Yüzünüze söylüyorum...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..