Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yüzyılın son Tanrısı

Yüzyılın son Tanrısı
 

Herkesin ve herşeyin bir bedeli var mıdır? Müşteri her zaman haklı mıdır? Para, yüzyılın son tanrısı mıdır?


Para sizin için nedir? Neyi ifade eder? Halkımızın bu sorulara verdiği birbirinden ilginç cevaplardan derlemeye çalıştım aşağıda yazılanları; Efendim, neden para?

Para güçtür

Tanrının en büyük rakibi

Para aşktır

Para pu...a yakışır

İnsanın kâğıda bile tapabileceğinin göstergesi

Aynı boyda olduğunuz birisinden daha uzun görünmenizi sağlayan uzunluk ölçüsü birimi

Kötü bir efendi fakat muhteşem bir uşak

Canlı varlıklar arasında sadece insanın değer verdiği kâğıt parçası

En çok seveni olan varlık

Para, canlı cansız her şeye değer biçme hastalığıdır

Parasız adam gereksiz adamdır.

Paranın, varlığı bir dert yokluğu yaradır

Para, insanın kendine yakışanı giymesidir

Para, lüks arabalar, güzel kızlardır

Para var, huzur var

Parası olan adam haklı adamdır

Parası olan adamların esprilerine herkes güler

Para, konuşturur be

Para, karadır

Paranın yüzü sıcaktır

Azı karar, çoğu zarardır

Para çok şeydir ama her şey değildir

Değerli kâğıttır

Parayla imanın kimde olduğu bilinmez

Napolyon’un tanrısı

Arap kelimesinin tersten okunuşu

Var mı pulun, herkes kulun -yok mu pulun, cehennemdir yolun

Çocuklar demirden olanını sever

Bende olmayan şey

Şeytanın ta kendisi

Para, çatır çatır yenilir

Bir penny, öp beni

Para, kadını güzel, erkeği yakışıklı yapan sihirli değnektir

Yolda bulsan say demişler

Para, Norveççe tebrikler demektir

Para, maymuncuktur

Para, sahtelikleri görmeye yarayan gözlüktür

Akıl veren çok, para veren yok

Cüzdanımı açtım bir kuruş kalmamış; nefesim kesildi sandım

Lidyalılar bulmuş, ben bir türlü bulamıyorum… (Ben Paraya Tap(m)ıyorum adlı çalışmadan kısa bir bölüm http://www.mirkanbaran.com)

 
Toplam blog
: 6
: 545
Kayıt tarihi
: 25.08.11
 
 

Güzel Anadolu’nun çeşitli coğrafyalarında uzun yıllar “Anadoluyu yaşayan” biri olarak , çeşitli v..