Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '18

 
Kategori
Beslenme
 

Yüzyıllardır Nimet Diye Baştacı Edilen Ekmeğin Zararlı Olduğu Ortaya Çıktı, Yani Artık Nimet Değil

Yüzyıllardır Nimet Diye Baştacı Edilen Ekmeğin Zararlı Olduğu Ortaya Çıktı, Yani Artık Nimet Değil
 

Onsuz yaşamak bile düşünülmüyordu ama öbür yandan dünyada sanki sadece biz ekmek yiyorduk.

Aleyhine o kadar konuşuldu, yemeyin sağlığı bozuyor denildi ama tüketim aynı. Bu da insanımızın ekmeği hala nimet olarak gördüğünü gösterir.

Ekmeksiz olmaz deniliyor ama mesela ben neredeyse iki yıldır ekmek yemiyorum, nasıl olmazmış.

Zaten çelişki vardı, ekmek nimet geri kalan nimet değil…

Şimdi bırakın nimet olmayı yemeyin diyorlar… Buna paralel olarak ekmek satışları düşerse onca fırın çalışanı ne iş yapacak? Dahası buğday gereksiz olursa tarlalara ne ekeceğiz?

Ekmek yemeden yaşanır, bence alışkanlık…

Hani bütün bunlar yüzünden insanlar ekmek yemezlerse ekmeğe nimet olarak gören saygı biter mi?

Bilmiyorum insanlar ne düşünüyor ama ekmek bana artık nimet gibi gelmiyor.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..