Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '14

 
Kategori
Kitap
 

Zabıt Katipliği sınavını kazanmaya hazır mısınız?

Zabıt Katipliği sınavını kazanmaya hazır mısınız?
 

Şaşırmaya ve başarmaya hazır mısınız?


Şaşırmaya ve başarmaya
hazır mısınız?
 
Bu kitabı daha önce akademik bir dille kaleme almayı düşün­müş­tüm. Ancak sınav hazırlık sürecinizin stresli ve yoğun bir tempoda geçecek olması nedeni ile dersleri daha zevkli, ilginç bir hale getirmek; tam ve doğru on parmak tekniğini sizlere kazandı­ra­bil­mek amacıyla etkileşimli, uygulamalı ve süreç içerisinde öğ­ren­meye uygun, samimi ve farklı bir dil kullanmaya gayret ettim. Eğitim süreciniz boyunca bu dili birlikte kullanacağız.
 
Gireceğiniz uygulama sınavının sizler için ne kadar önemli ol­du­ğunun far­kındayım. O nedenle hazırlık çalışmalarınız boyun­ca hep yanınızda ve bu ki­ta­bın satırları arasında birlikte dola­şı­yor olacağız.
 
Buraya kadar yazılanları okurken, başınızın üzerinde uçuşan pek çok dü­şünce bulutlarını görür gibiyim. Ancak kitap ile çalış­ma­ya başladıktan sonra olum­suz­luk ve karamsarlık yüklü soğuk bu­lut­ların yavaş yavaş kaybolup gitti­ğini; ufuktan doğan güneşin içi­nizi ısıttığını siz de görecek­siniz.
 
Birlikte yürüteceğimiz çalışmalara geçmeden önce öncelikle ta­nış­ma­mız­­da yarar var diye düşünüyorum.
 
Ben, kitabın yazarı Ali Ünlü...
 
Kâtiplik sınavı ile ilgili her türlü sorunuza cevap ve­re­bilmek; on parmak klavye tekniğini doğru bir şekilde öğ­renmenize katkıda bulu­na­rak gireceğiniz sınava sizi en iyi şekilde hazırlamak için buradayım.
 
Bana istediğiniz gibi hitap edebilirsiniz. Mah­suru yoksa, size ba­­zen öğrencim, bazen kâtip adayı olarak hitap etmek istiyo­rum. Biraz da sizi tanıyalım. Bana kendi­niz­den bahseder misiniz?
 
Ben de kâtip adayı öğrenciniz...
 
Bana “öğren­cim veya kâtip adayı” şeklinde hitap etme­ni­zin hiçbir sakıncası yok.
 
Hocam, gireceğim bu sınav benim için çok ö­nem­li. O nedenle klavye sınavını başarı ile atlat­mak istiyorum. Ancak çok çalış­ma­ma rağmen bir türlü istediğim hızlara ulaşama­dım. Bazen çok ça­lışmayı arzu ediyo­rum, ba­zen de hiç iste­ğim olmuyor. Etra­fım­da benden çok hızlı yazı ya­zan birçok tanıdığım var. Onları gördükçe mo­ra­lim daha da bozuluyor.
 
Klavye sı­navını ba­şa­ra­mayacağımı düşündük­çe moti­vas­yonumu kaybediyorum. Bazen de kapa­si­temin bu kadar olduğunu düşü­nüyorum.
 
Anlattıklarınız beni ümitlendirdi; an­cak tered­dütlerim de yok de­ğil yani... Çünkü uzun za­man­dır bu sınava hazırlanıyorum, fakat bir türlü iste­di­ğim sonuçları elde edemedim. Siz ise klavye hız sorunumu rahatlıkla aşabileceğimi söylü­yor­sunuz. Peki nasıl ola­cak bu?
 
Sizi anlayabiliyorum. “O kadar çalışmama rağ­men sonuçlar or­ta­da iken, yeni tanıdığım bir yazar klavye problemimi rahatlıkla çözebileceğim­den bahsediyor. Hem de benim nasıl bilgisayar kullandığımı görmediği halde!” diyorsunuz. Te­red­düt etmekte haklısınız. Biraz sabredin, hele bir çalışmaya başlayalım, sonra gelişmeleri bir­likte değerlen­diririz. Ama önce sizinle konuşa­ca­ğım bazı hususlar var. Haa bu arada, aklınıza takılan bir şey olur­sa hiç çekinmeden sora­bi­lirsiniz. Evet… Şimdi hazırsanız ba­şa­rı­nın sırla­rını sizinle paylaşmak istiyorum. (Zabıt Katipliği Sınavına Hazırlık Kitabından)
 
Ali ÜNLÜ
 
http://www.onparmakegitimi.com
 
 
Toplam blog
: 20
: 11818
Kayıt tarihi
: 25.07.08
 
 

Ali ÜNLÜ   1976 yılı Konya doğumlu. İlk ve orta öğrenimini Konya’da tamamladı. Ardından A..