Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Zalim...

Zalim...
 

resim netten alıntıdır...


Ne bu saçlar kalır
Güneşe rakip
Ne bu yalancı aşklar
Etrafında
Ne yeşil ışıklar söndü böyle
Güvenme gözlerinin güzelliğine
Gözlerde de fer kalmaz
Gözyaşlarıyla…
Sen neyine güvenirsin bilmem ki
Yarışırsın hayatın acımasızlığıyla…

Kimse söylemedi mi sana
Bu bir oyun
Çok ciddiye alma diye
Hayatı da, kendini de
Bil ki her şeyin bir sonu var
Aşkın olmasa bile sonsuz değil
Yaşamlar
Dünler bitti
Bitecek yarınlar
Yaktıysan benim kalbimi
Bu benim toyluğumdan
Uyuyamıyorsam artık geceleri
Yaşantımın mutsuzluğundan
Belki bir liman aradım
Doğrulardan kaçarken
Sığınmaya
Yanlış da olsa
Seni büyüttüm gözümde
İlah yaptım
Şimdi anladım
Kalbim anlamasa da
Ben hata yaptım
Sen bilirsin görme gönül gözünle beni

Ben yinede seveceğim aynı delilikle
Bilsen de…
Bilmesen de…
Ömrüm izin verdikçe
Sür sefanı
Yap şımarıklığını
Bulamazsın her daim
Kaç sene daha yaşarım ki
Karşılıksız aşkından yanarken
Zalim! ....

Nis.05

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..