Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '18

 
Kategori
Dostluk
 

Zalim Zaman Üzerine

Zalim Zaman Üzerine
 

saat, zaman, mutsuzluk,hüzün


Yine yakalayamadılar birbirlerini; akrep kaçtı, yelkovan kovaladı. Duvarın boyu bugün de değişmedi. Sokağın tavanına kurduğum salıncakta kaldı çocukluğum. Sanki dünyadaki bütün renkler yasaklanmış; griye boyanmış sokaklar. Şarkılar notalarını yitirmiş, denizler dalgasını...

Hani o meşhur "geceler" artık yatıya kalmış bende. Pencerem bile küsmüş, inat eder gibi bakıp duruyor bana. Sonra bi su sesi duyuyorum; sehri sel almış götürmüş gözlerden süzüle süzüle...

Buram buram dün kokuyor bugün de . Ne takvimden ne kendimden bi haber. Arada yüzümü yıkarken görüyorum onu aynada. Ne kadar da kötü  görünüyor diyorum içimden.

Üzülüyorum ve "derdi neymiş?" diye soruyorum. "Üzülme" diyor; "o çoktan boşvermiş dünyaya". 

 
Toplam blog
: 10
: 476
Kayıt tarihi
: 29.05.17
 
 

İstanbul Üniversitesi Sosyoloji  ..