Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Zalım

Zalım
 

''Belki de vardır Yusuf.......''


Peşine düştüm bir hayalin
Ete kemiğe bürünmüş kim iyi oldu
Yıllarca aramakmış kaderim
Gönlüm deli divane yollarda
Bu hasretle viran oldu
Züleyha sandım kendimi
Yusuf kaç kula nasip oldu
Arıya arıya Yunus gibi
Garip halim bir kapıda huzur buldu
Girdim baktım meşakkati yaman oldu
Yanmak bana reva oldu
Ben kapıda kul iken
Dünya beni anlamaz oldu
Yürek  yanarken bu bedende
Yar  yanımdan kaçar oldu
Derdim arkadaşken bu cana
Yine Mevla derman oldu
Sebebim bir zalım oldu

http://www.youtube.com/watch?v=PeTBW0lFFSY
 (Gülay_ Ellerini Çekin Benden)

 

 
Toplam blog
: 110
: 1076
Kayıt tarihi
: 26.05.14
 
 

Dünyanın kirletemediği bir lotus... ..